انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۵
«ورزش از رادیو تهران» از نیمه مرداد ماه به استقبال برگزاری مسابقات المپیک می‌رود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، محمد هادی نه‌برادر، تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی رادیو تهران از انعکاس اخبار و رویدادهای مسابقات در روزهای برگزاری المپیک 2016 خبر داد و درباره جزئیات این برنامه گفت: با برگزاری مراسم المپیک 2016، رادیو تهران با پخش گزارش‌هایی از برگزاری المپیک و گفت‌وگو با مسؤولان و کارشناسان ورزشی به میزبانی این مراسم بین‌المللی می‌رود.

وی در ادامه بیان کرد: برنامه ورزش از رادیو تهران با محوریت تحلیل و بررسی بخش‌های مختلف المپیک، به جهت اطلاع‌رسانی این روزهای دنیای ورزش برای شنوندگان روی آنتن می‌رود.

نه برادر پیرامون صحبت‌های ورزشکاران در خصوص راهیابی به مسابقات المپیک 2016 اظهار کرد: بسیاری از ورزشکاران و مسئولین فدراسیون‌ها در گفت وگو با برنامه قول‌هایی مبنی بر قهرمانی و آرزوی موفقیت در این مسابقات را داده اند.

تهیه‌کننده برنامه با اشاره به دیگر بخش‌ها توضیح داد: این برنامه رادیویی مجله ورزشی است که با مرور تاریخچه المپیک و افتخارات ایران در این مسابقات با مدیران فدراسیون به صورت تلفنی ارتباط برقرار می‌کند.

اجرای این برنامه را محمد میر و مجید احتشام‌زاده که خود سال‌ها از قهرمانان تنیس روی میز بود، برعهده دارند.

این برنامه از نیمه مرداد ماه هر روز از ساعت 16 و 35 دقیقه با پخش موسیقی های جدید و مناسب باموضوع برنامه به روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: