انتشار: ۱۷:۰۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
عصر فردا یکشنبه ۱۰ مرداد سه فیلم کوتاه و تجربی به کارگردانی حمید جعفری در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش درآمده و نقد و بررسی می‌شوند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ «بَرد»، «روزی دو، سه دیگر هم» و «من نگویم شرح آن»، عنوان سه فیلم کوتاه و تجربی «حمید جعفری» است که پس از نمایش در سالن سینماحقیقت، با حضور رامتین شهبازی منتقد مهمان و ناصر صفاریان کارشناس- مجری نقد و بررسی می‌شوند.

مستند «بَرد» جایزه بهترین مستند خلاقانه از جشنواره ویزیون دورئل سوئیس ۲۰۱۶، تندیس بهترین فیلم کوتاه مستند بخش مسابقه بین‌الملل و دیپلم افتخار بهترین کارگردانی مستند کوتاه بخش ملی نهمین جشنواره سینماحقیقت را بدست آورده است.

«روزی دو، سه دیگر» هم برنده جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فیلم دبی و جایزه بهترین کارگردانی در جشنواره هم‌قدم پاریس شده است.

حمید جعفری عضو هیات مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران است.

عموم علاقمندان برای تماشای این فیلم‌ و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه (دهم مردادماه) به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: