انتشار: ۲۰:۵۹ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۵
پیش فروش آلبوم(مجموعه) موسیقی راک «منشور» سومین اثر رسمی کاوه یغمایی، پس از گذشت 9 سال از انتشار دومین مجموعه این خواننده، منتشر می شود.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی پخش اینترنتی آلبوم منشور، کاوه یغمایی خواننده سبک موسیقی راک، سبکی که از اوایل دهه 80 به صورت رسمی به ایران آمد، اولین آلبوم خود را به نام «مترسک» در سال 1382 روانه بازار کرد.
آلبوم دوم او در سال 1386 «سکوت سرد» نام داشت که به صورت رسمی در ایران پخش نشد، اما اکنون پس از 9 سال، سومین آلبوم کاوه یغمایی با عنوان منشور به صورت رسمی در ایران منتشر می شود.
بنا به این گزارش، ساخت این آلبوم زمان زیادی برده و کار آهنگسازی همه قطعات برعهده خود این خواننده بوده، ضبط قطعات در کشور کانادا با همکاری اعضای گروه مشهور «نیکل بک» انجام شده است. اشعار این آلبوم از سروده های روزبه بمانی، حسین غیاثی، میثم یوسفی و نیلوفر فرزندشاد است.
در ادامه این گزارش آمده است: منشور شامل 9 قطعه در سبک راک و پاپ راک است و یغمایی با گیتار در تمام قطعات به هنرمندی پرداخته است. در بخش خوانندگی دیوید استیل، ساتگین یغمایی و نیلوفر فرزندشاد به عنوان همخوان با کاوه یغمایی همکاری کرده اند.
در این قطعات، «دنیل ادیر» درامز ، «دیوید اسپاید»گیتار باس و «برایان پولسن» گیتار الکتریک را به نوا درآورده اند. کاوه یغمایی هم خود به جز خوانندگی و نوازندگی گیتار الکتریک، گیتار آکوستیک و کیبورد هم نواخته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: