انتشار: ۱۷:۱۴ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش خبرگزاری مهر، کمپین ورزش برای همه مدتی است که حال و هوای شهر را تغییر داده است، کمپینی که در راستای تاکید مقام معظم رهبری بر توسعه ورزش همگانی و عمومی در میان اقشار جامعه صورت گرفته و در عین حال با برگزاری آن تلاش دارند تا ورزش همگانی در آستانه اعزام تیم های ورزشی به بازیهای المپیک ۲۰۱۶ تقویت شود.

در آستانه بازی‌های المپیک، شهر رنگ ورزش به خود گرفت

همگام با این کمپین سازمان زیباسازی شهر تهران سعی کرده با نصب تابلوهایی در سطح شهر تهران در جهت بسط و ترویج فرهنگ ورزش عمومی و ترغیب شهروندان به مقوله ورزش گام بردارد. از این جهت که ورزش همگانی و گسترش آن در بین شهروندان مساله‌ای است که نیازمند بسیج همگانی است و باید به آن نگاهی فراجناحی داشت تا بتوان شهروندان را به سمت تحرک و ورزش تشویق کرد.
در همین راستا عیسی علیزاده، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران تأکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به اعزام تیم‌های ورزشی به بازیهای المپیک ۲۰۱۶، کمپین ورزش برای همه با هدف توسعه ورزش همگانی و عمومی در میان اقشار جامعه آغاز به کار کرد و این اتفاق بهانه خوبی برای بسط و ترویج فرهنگ ورزش عمومی و ترغیب شهروندان به مقوله ورزش است.

در آستانه بازی‌های المپیک، شهر رنگ ورزش به خود گرفت

در آستانه بازی‌های المپیک، شهر رنگ ورزش به خود گرفت

این اقدام مورد توجه اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی المپیک هم قرار گرفته و محمود عبداللهی در این‌بار می‌گوید: برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش کشور کمپین حمایتی و ایجاد فضای بصری المپیکی جهت حمایت از کاروان اعزامی ایران به بازی‌های المپیک راه‌اندازی خواهد شد و قرار است تمامی بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تهران به بحث کاروان امام رضا (ع) و ایجاد روحیه و شور و نشاط بین ورزشکاران اعزامی و مردم ورزش دوست اختصاص یابد.
سازمان زیباسازی شهر تهران پس از طراحی جملات مرتبط با موضوع ورزش و المپیک و قرار دادن این جملات در اختیار طراحان گرافیک، زمینه لازم را برای برگزاری هدفمند این کمپین فراهم کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: