انتشار: ۱۹:۱۵ - ۲۷ تير ۱۳۹۵
استان کردستان شهریورماه امسال میزبان بیست و سومین دوره جشنواره هنرهای تجسمی جوانان می شود.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ این جشنواره برای جوانان 15 تا 24 سال در رشته های نقاشی، خوشنویسی (نستعلیق)، نگارگری (نگارگری، گل و مرغ، تذهیب)، طراحی، عکاسی، کاریکاتور (کارتون، چهره)، تصویرسازی، حجم و ارتباط تصویری (پوستر) برگزار می شود.
هنرمندان جوان برای شرکت در این جشنواره تا 18 مردادماه فرصت دارند در سایت جشنواره به نشانی www.yafestival.ir ثبت نام و در یکی از رشته ها حداکثر پنج اثر خود را ارسال کنند.
جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان به صورت کارگاهی برگزار می شود و پس از انتخاب و بررسی آثار ارسالی به سایت جشنواره، هنرمندان منتخب برای حضور در جشنواره معرفی می شوند.
به گزارش روابط عمومی دفتر هنرهای تجسمی، رضوان صادق زاده، هنرمند نقاش، که دبیری دوره بیست و یکم و بیست و دوم جشنواره را برعهده داشت، دبیر بیست و سومین دوره جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان نیز است. محمدعلی بنی اسدی، احمد وکیلی، بهمن عبدی، صداقت جباری، رضوان صادق زاده، فرهاد سلیمانی و عبدالرحیم سیاهکارزاده اعضای شورای سیاست گذاری و مجید ملانوروزی مدیرکل هنرهای تجسمی، رییس شورای سیاست گذاری جشنواره هستند.
بیست و سومین جشنواره ملی هنرهای تجسمی جوانان از سوی دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و همراهی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها شهریورماه 95 در سنندج برگزار می شود./ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: