انتشار: ۱۶:۱۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۵
رونمایی از اولین آلبوم گروه موسیقی سه نقطه با عنوان "جایی برای همیشه" 31 تیرماه ساعت 18 تا 20 در مرکز موسیقی بتهوون برگزار می شود.
اولین آلبوم گروه راک سه نقطه راهی بازار موسیقی خواهد شد

به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی نغمه حصار، این آلبوم شامل 10 قطعه موسیقی با عناوینی چون تو،دیوار،صورت های سرد،دور شو،جایی برای همیشه،همسایه من،جاذبه،پژواک،دوباره و ... است و کلام این آلبوم با فکر و رای اعضای گروه به صورت خرد جمعی انتخاب شده است.

مراحل ساخت این آلبوم که در سبک راک آلترنیتیو است بیش از یک سال طول کشید و تمام مراحل آهنگسازی و تنظیم به عهده اعضای گروه بوده است.همچنین گروه عنوان " جایی برای همیشه" را به دلیل اینکه مخاطب گروهشان را با این اسم می شناسد،برای اولین اثر خود انتخاب کردند.

اما انتشار آلبوم "جایی برای همیشه"، پایان فعالیت گروه "سه‌نقطه" در تابستان سال 95 نخواهد بود، بلکه اعضای این گروه درصدد هستند بلافاصله پس از انتشار اولین آلبوم رسمی خود در شهرهای تهران و شیراز، برای علاقه‌مندان خود به اجرای کنسرت بپردازند.

همچنین مراسم رونمایی آلبوم "جایی برای همیشه" 31 مرداد ماه در مرکز موسیقی بتهوون برگزار خواهد شد و حضور برای همه مخاطبان آزاد است.

گروه موسیقی راک "سه‌نقطه" در سال 1391 با حضور کیان شمس و آرش رستمی بنیان نهاده شد و در سال 1392 با اضافه شدن هنرمندانی چون سروش اعتصامی، عطا تاسه و آریا ضمیری، پنجره جدیدی رو به آینده فعالیت‌های خود گشود. اعضای این گروه را آرش رستمی خواننده، کیان شمس گیتار الکتریک، سروش اعتصامی گیتار الکتریک، عطا تاسه گیتار بیس و آریا ضمیری درامز تشکیل می‌دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: