انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودک ونوجوان در حکمی، محمدرضا کریمی صارمی را به عنوان مدیرکل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودک و نوجوان منصوب کرد.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ علیرضا حاجیان زاده در این حکم خطاب به کریمی صارمی با اشاره به دانش و تجربه وی به عنوان مدیری لایق در این عرصه اظهار امیدواری کرد با بهره مندی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و مشارکت و هم فکری با هنرمندان، نسبت به توسعه و ارتقاء کیفیت فعالیت ها و محصولات تولیدی در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان تلاش کند.
مدیرعامل کانون در حکم صارمی بر تولید آثار جذاب، با کیفیت و متنوع، کشف استعدادها و آموزش جوانان هنرمند، فراهم سازی امکان تولید تجربی برای مربیان، اعضای مستعد، علاقه مند و خلاق با تکیه بر راهنمایی استادان با تجربه و همکاری در تحقق پیوست فرهنگی به منظور ترویج نمادها و شخصیت های متناسب با فرهنگ ایران اسلامی تاکید کرده است.
کریمی صارمی دانش آموخته رشته ادبیات نمایشی است و علاوه بر عضویت در کتاب خانه های کانون در دوران کودکی و فعالیت به عنوان کارشناس در کانون استان های همدان و لرستان، سال ها مدیریت امور سینمایی، واحد عکس و واحد موسیقی کانون را نیز برعهده داشت.
صارمی دبیری 10 دوره جشنواره بین المللی پویانمایی تهران، داوری 45 جشنواره عکس و فیلم داخلی و خارجی، تهیه کنندگی بیش از 250 فیلم کوتاه، سینمایی و تلویزیونی و 40 عنوان نوار موسیقی را در کارنامه کاری خود دارد.
محمدرضا کریمی صارمی از تیر سال 1393 تاکنون مدیریت مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون را برعهده داشت و 34 عنوان تئاتر به تهیه کنندگی او در این مرکز با سابقه تولید شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: