انتشار: ۱۸:۱۵ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
سایت رسمی انوشیروان روحانی راه اندازی شد و دور جدید مستر کلاس های این هنرمند ادامه دارد.
به گزارش تابناک فرهنگی ؛ادریس ناصری مدیر برگزاری دوره های مسترکلاس انوشیروان روحانی با اعلام این خبر و در گفتگو با ایسکانیوز گفت:کلاس ها و مستر کلاس های پیانوِ «انوشیروان روحانی» این آهنگساز موسیقی کلاسیک ایرانی، در خرداد ماه در شهرهای مختلف ایران از جمله شیراز , مشهد و اصفهان آغاز شد و از۴ مرداد در شهرهای شیراز، اصفهان، رشت، مشهد و کرمان ادامه خواهد داشت و به زودی این کلاسها در شهرهای جنوبی و شمالی برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کلاس ها و مستر کلاس ها، انتقال اطلاعات و تجارب فنی و ارزشمند این آهنگساز به نوازنده های پیانو در داخل کشور است و تنها افراد مستعدی که مورد تائید ایشان قرار بگیرند می توانند به این دوره ها راه یابند.

ناصری خاطر نشان کرد: این مستر کلاس ها در شهرهای نام برده به صورت دوره ای هر سه ماه یکبار، با هدف پروش افراد با استعداد ادامه خواهد داشت.

همچنین ناصری با اعلام خبر راه اندازی سایت رسمی انوشیروان روحانی اظهار داشت: تمامی آثار موجود در این سایت با تنظیم خود انوشیروان روحانی و در سطوح مختلف برای ارتقاع سطح تکنیک هنرجویان و نوازندگان از مبتدی تا پیشرفته تنظیم شده است و علاقه مندان می توانند برای اطلاع موثق از آخرین اخبار انوشیروان روحانی و همچنین تهیه نت های آثار این هنرمند به این سایت مراجعه کنند.
هنرجویان و علاقمندان در داخل و خارج از ایران برای دسترسی به نُت های مربوط به آثار و ساخته های انوشیروان روحانی می توانند به سامانه های www.anoushirvanrohani.ir (ایران) و www.anoushirvanrohani.com (خارج از ایران) مراجعه نمایند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: