انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۵
کنسرت ارکستر مجلسی فرهنگسرای ارسباران با رهبری سرژیک میرزایان جمعه ۲۵ تیرماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛کنسرت ارکستر مجلسی فرهنگسرای ارسباران با رهبری سرژیک میرزایان جمعه ۲۵ تیرماه ساعت ۲۱ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود. ارکستر مجلسی ارسباران در دو بخش قطعات کلاسیک سازی از آثار سرژیک میرزایان را به اجرا در می آورند.

ارکستر مجلسی فرهنگسرای ارسباران از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و تا کنون  اجرا های متعددی را به همراه گروه کر فرهنگسرای ارسباران و همچنین اجرا هایی را به صورت مستقل داشته است.

سرژیک میرزائیان از جمله هنرمندانی است که  در سال ۱۳۵۰ در خانواده ای اهل موسیقی متولد شد و به تشویق پدر و مادرش از ده سالگی فراگیری نوازندگی پیانو را آغازکرد. وی در هفده سالگی به عضویت گروه کُر «اوراردو» به رهبری «ژورامیناسیان» درآمد و ضمن نوازندگی پیانو در این گروه، چند قطعه ازساخته های کُرال خود را رهبری کرد که این همکاری حدود شش سال به طول انجامید. در همان سال ها از کلاس های صداسازی حسین سرشار بهره مند شد. سپس به مدت یک سال در گروه کُر «سوان» به رهبری  گورگن موسسیان و دو سال در گروه کُر «نارک» به رهبری دیگران سوکاسیان و یک سال در گروه کُر «نرسس شنورهالی» به رهبری هراچویی ماکاریان به عنوان خواننده کُر همکاری کرد و پس از آن به عضویت گروه کُر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به رهبری  گورگن موسسیان درآمد و هفت سال به عنوان خواننده «تنور» با آن گروه همکاری داشت.

وی همچنین در کنسرت هایی به رهبری گورگن موسسیان،  فریدون ناصری، فرهاد فخرالدینی، لوریس چکناواریان، شهرداد روحانی، منوچهر صهبایی،  مجید انتظامی و ادو میچیچ به اجرای برنامه پرداخته است.

میرزاییان در طول ۲۶ سال فعالیت نوازندگی وخوانندگی تجربیات فراوانی در زمینه های رهبری، آهنگسازی و آواز کلاسیک کسب کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: