انتشار: ۲۰:۰۴ - ۲۱ تير ۱۳۹۵
دبیر کارگروه مد و لباس از فراهم آوردن تسهیلاتی جهت دسترسی آسانتر مردم به اقلام حجاب و عفاف خبر داد و گفت:باید شرایطی را فراهم کنیم تا مردم دسترسی آسانتری به اقلام حجاب و عفاف داشته باشند.
دسترسی مردم به اقلام حجاب و عفاف آسان‌تر می‌شود

به گزارش تابناک فرهنگی ؛ حمید قبادی در همایش تجلیل از دست اندرکاران حجاب و عفاف که عصر امروز ۱۹ تیر ماه در تالار رودکی برگزار شد، گفت: مدت ها بود که می خواستیم از تلاش و زحمات دست اندرکاران حوزه حجاب و عفاف تقدیر کنیم و خدا را شاکریم که امروز چنین همایشی برای تجلیل از فعالان این حوزه با حمایت تشکل های دولتی و غیردولتی و به ویژه همکاران من در کارگروه مد و لباس شکل گرفت.

وی با اشاره به اقدامات خوب و مؤثری که در زمینه حجاب و عفاف صورت گرفته است، افزود: همکاران ما در کارگروه مد و لباس اقدامات بخش حجاب و عفاف را رصد کرده اند. طراحان و پژوهشگران در این بخش کارهای ارزنده ای انجام داده اند کارهایی که مورد توجه و اقبال مردم کشورهای مسلمان قرار گرفته، اما ما در کشور اسلامی خودمان از آن بی خبر بوده ایم. تلاش ما در کارگروه مد و لباس این است که به فعالیت طراحان و تولیدکنندگان در زمینه حجاب و عفاف انسجام دهیم و طرح ها و تولیدات برتر آنها را معرفی کنیم.

قبادی حجاب را نماد عفاف جامعه دین دار ما دانست و ادامه داد: مردم جامعه ما، مردم عفیف و متدینی هستند. آنها یکسال صبر می کنند تا به نمایشگاه قرآن بیایند و اقلام مورد نظر خود را از بخش حجاب و عفاف نمایشگاه تهیه کنند در حالی که این وظیفه ما متولیان فرهنگی است که زمینه های دسترسی آسان آنها به اقلام مورد نظر را فرآهم آوریم و کارگروه مد و لباس بر آن است تا زمینه های این دسترسی سریعتر و آسانتر را برای مخاطبان فراهم کند.

دبیر کارگروه مد و لباس برگزاری همایش تجلیل فعالان و دست‌اندرکاران بخش حجاب و عفاف را اقدامی نمادین برشمرد و گفت: بیشتر فعالان این حوزه، بیش از آنکه دغدغه اقتصادی داشته باشند دغدغه فرهنگی دارند و این همایش یک اقدام نمادین است تا فعالان حجاب و عفاف دیده شوند و مورد توجه قرار بگیرند. قطعا ما در قالب این همایش نمی توانیم از همه فعالان این حوزه تجلیل کنیم، اما تلاش ما این است که در دوره های بعدی از تعداد بیشتری تقدیر به‌عمل آوریم.

همایش تجلیل از فعالان و دست اندرکاران حوزه حجاب و عفاف اینک در تالار رودکی در حال برگزاری است./مهر

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • ALI
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
رشد در خلاف رادیوهای بیگانه و تبلیغات دشمن است. بدانید که هر طرفی آن‌ها می‌روند، آن طرف، طرف باطل است و طرف ضدش، طرف حق است. قل هل ننبیّکم بالأخسرین اعمالا، الذّین ضلّ سعیهم فی الحیاة الدّنیا" مصداق کاملش همین‌ها هستند! تلاش می‌کنند، زحمت می‌کشند، می‌نشینند، طرّاحی می‌کنند، وسایل فنّی مدرن می‌سازند، رادیوها و تلویزیون‌هایشان چه می‌کنند، برای این‌که شاید این حرف‌ها را به گوش مردم برسانند، تا به دل‌های آن‌ها اثر کند! مردم هم، خیلی‌ها که اصلاً اعتنا و اعتماد نمی‌کنند، گوش نمی‌کنند؛ بعضی‌ها هم که می‌شنوند، اکثرش را باور نمی‌کنند. اگر هم کسی اشتباه کرده باشد، با توضیحی که داده می‌شود، در او اثر می‌کند.