انتشار: ۱۵:۳۵ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
چندین مرتبه برای ساخت برنامه جدیدی مشابه «زیر گنبد کبود» صحبت و مذاکره شده است اما این طرح در بازه های زمانی متوقف یا کند می شود.
بازیگر نقش آقای حکایتی در مجموعه «زیر گنبد کبود» گفت: چندین مرتبه برای ساخت برنامه جدیدی مشابه «زیر گنبد کبود» صحبت و مذاکره شده است اما این طرح در بازه های زمانی متوقف یا کند می شود.

به گزارش مهر، بهرام شاه محمدلو بازیگر باسابقه تئاتر و تلویزیون در حاشیه حضور و قصه گویی در فرهنگسرای کتاب واقع در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: بنا شد برای تاثیر گذاری مثبت در راه تشویق به کتابخوانی،  تعدادی از هنرمندان، در نمایشگاه قصه خوانی کنند. یکی از این برنامه ها هم سهم من شد. چنین کاری مثبت است و تاثیر خودش را خواهد گذاشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه جدیدی با قالب «زیر گنبد کبود» ساخته خواهد شد، گفت: در این باره چند مرتبه صحبت و مذاکره کرده ایم و قرارهایی هم گذاشته شده است. اما مسائل و مشکلات اقتصادی باعث می شوند که صحبت ها بعد از مدتی از یاد رفته و یا روند پیشروی این طرح، کند شود. در کل اختصاص دادن بودجه و سرمایه برای این کار می تواند تاثیرات مثبت و بازگشت سرمایه را  در آینده،  به همراه داشته باشد.

این بازیگر با اشاره به ایجاد فضای نوستالژیکی که با پخش تیتراژ سریال «آرایشگاه زیبا» در برنامه اش در فرهنگسرای کتاب به وجود آمده بود،  گفت: طبیعتا دوستانی که اینجا نشستند و این قصه و موسیقی تیتراژ ابتدایی و انتهایی را شنیدند، تحت تاثیر خاطرات و حس نوستالژی شان قرار گرفتند. برای من هم همین طور بود. وقتی چهره هایی را می دیدم که با لبخند و قدردانی بر من متمرکز بودند، حس خوبی پیدا کردم.

شاه محمدلو در برنامه قصه خوانی خود در نمایشگاه کتاب به اجرای یکی از قصه های مجموعه «زیر گنبد کبود» پرداخت و قصه ای از کتاب «قصه های موسیقی» را برای حاضران قرائت کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: