انتشار: ۱۵:۱۹ - ۱۶ تير ۱۳۹۵
رئیس سازمان سینمایی گفت: کیارستمی خدمات فراوانی را برای جمهوری اسلامی و فرهنگ و تمدن ایرانی انجام داد.
به  گزارش سرویس سینما وتئاتر تابناک فرهنگی ؛حجت الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی ،در خصوص برنامه‌ای جهت اکران فیلم‌های دیده نشده عباس کیارستمی گفت: نیت ما در ابتدا تشییع آبرومند و درخور او است، برای برنامه های بعدی هم به اکران فیلم‌هایی که دیده نشده فکر کردیم، چرا که فیلم های کیارستمی به طور حتم باید دیده شوند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فیلم های کیارستمی اکران مناسبی نداشته اند، اظهار داشت: تا آنجایی که دست من بود گام های کوچکی در اکران آثار کیارستمی برداشتم و حداقل طی یکی دو سال گذشته چند فیلم وی را اکران کردیم.

رئیس سازمان سینمایی با بیان اینکه برای اکران فیلم‌های کیارستمی امید داشته باشید، اضافه کرد: مردم دوست دارند آثار کیارستمی را ببینند و من امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.

ایوبی در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: کیارستمی را از سال های دور تا به امروز می‌شناختم و با او رفاقت داشتم، تا اندازه ای او را می‌فهمیدم و همیشه آرزو می‌کردم ای کاش زمینه ای فراهم شود تا کسانی که کیارستمی را به خوبی نمی‌شناختند هم او را بشناسند و بدانند که کیارستمی خدمات فراوانی را برای جمهوری اسلامی و فرهنگ و تمدن ایرانی انجام داد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: