انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۳ تير ۱۳۹۵
سازمان بسیج دانشجویی در راستای برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت برای اکران فیلم‌ها در دانشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرد.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ نشست مشترک محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و  گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی به منظور گسترش ابعاد برگزاری جشنواره در فضای دانشگاه‌های کشور و بهره‌گیری بیشتر از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مراکز و کانون‌های بسیج دانشجویی برگزار شد.

محمد خزاعی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در ابتدای این نشست به تشریح ابعاد برگزاری این رویداد فرهنگی و سینمایی در سطح ملی و بین‌المللی پرداخت و گفت: جشنواره فیلم مقاومت در سال‌های اخیر با احیای مجدد توسط بنیاد فرهنگی روایت، توانسته بارقه‌ای جدی از امید را در میان اهالی هنر و سینما بویژه، سینماگران و فعالان حوزه مقاومت و دفاع مقدس در داخل و منطقه رقم بزند. این جشنواره همواره توانسته است با وجود تلاش‌های گسترده جریانات نفوذی، پناهگاهی امیدبخش و امن برای دلسوزان و هنرمندان دغدغه مند این حوزه را باشد.

دبیرجشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت گفت: جشنواره در این دوره به لحاظ تنوع و گستردگی جغرافیایی و کثرت و تنوع موضوعی و مضمونی متمایز است و قطعا، در این زمینه سازمان بسیج دانشجویی با توجه به محوریت و نقش مهم آن در فضای دانشگاه‌ها و فعالیت‌های دانشجویی می‌تواند مهم و موثر باشد.

گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز در ادامه این نشست ضمن استقبال از برگزاری این جشنواره در محیط‌های دانشگاهی آمادگی سازمان بسیج دانشجویی را برای مشارکت و همکاری این حرکت ارزشمند اعلام کرد و گفت: هیچ شکی نیست که این جشنواره مهم و ارزشمند است و هرچه بتوانیم بیشترحمایت و کمک نمائیم گامی در مسیر توسعه و تقویت یک کار ارزشی برداشته‌ایم.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است جشنواره مقاومت در فضای تخصصی به بدنه مردم نزدیک‌تر شود و هرچه مردمی‌تر شود آثار و برکات آن هم بیشتر خواهد بود و سازمان بسیج دانشجویی از ظرفیت‌های خوبی در دانشگاه‌ها برخوردار است و در کنار شما خواهد بود.

وجدانی معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی و یزدان عشیری مدیر روابط عمومی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت از جمله افرادی بودند که در این برنامه حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: