انتشار: ۱۴:۳۹ - ۰۶ تير ۱۳۹۵
تفاهمنامه همکاری مشترک بین اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران در جهت ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت امضاء و مبادله شد.
به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با حضور نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های تهران و برزین ضرغامی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

در این جلسه که معاونین دو اداره کل نیز حضور داشتند، نادر نصیری مدیرکل بنیاد شهید شهرستان‌های استان تهران بر تلاش همه نهادهای مسئول برای ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار تأکید کرد و گفت: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی که اقدامی ارزشی و الهی است در مقابل ایثارگری و جانفشانی شهدای عزیز و صبوری و مقاومت خانواده‌های آنان اقدامی کوچک است.

وی گفت: شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و همه باید در مسیر خدمت به آنان که موجبات رضایت خداوند، حضرت ولیعصر(عج) و رهبر معظم انقلاب می‌شود، حرکت کنیم و تلاش کنیم تا با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا فرهنگ، اقتصاد و جامعه را بیمه کنیم.

در ادامه برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت: موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم شهدا و خانواده‌های معظم ایشان وظیفه‌ای ورای مسائل اداری است و یک تکلیف اخلاقی و ارزشی محسوب می‌گردد و همه‌ی ما باید هر چه توان در عرصه‌های مختلف داریم در این مسیر ارزشمند صرف نماییم.

ضرغامی با اشاره به تفاهمنامه منعقده بین دو اداره کل افزود: مهمترین دستاورد این تفاهمِ مشترک ایجاد هم افزایی در برنامه‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و تبلیغی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دو دستگاه است و امیدواریم با پیگیری‌های مجدانه و اجرایی شدن این تفاهمنامه، در راستای این اهداف گام بردارد.

بر اساس این گزارش، در پایان مقرر شد با تشکیل یک کارگروه مشترک همکاری بین دو اداه کل، زمینه‌های همکاری مشترک و تقویم اجراییِ برنامه‌ها بر اساس تفاهمنامه تنظیم و اجرایی شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: