انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
فیلم مستند «در جستجوی زمان از دست رفته» با موضوع سه رزمنده که در پیِ امانتی متعلق به دوران جنگ تحمیلی هستند، تولید می‌شود.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ فیلم مستند «در جستجوی زمان از دست رفته» با موضوع سه رزمنده که در پیِ امانتی متعلق به دوران جنگ تحمیلی هستند، با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود.

روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، همچنین اعلام کرد است که این فیلم مستند به کارگردانی «یاسر خیّر» 30 درصد از تصویربرداری را پشت سر گذاشته و عوامل پروژه تا اواسط تیرماه، آماده فاز دوم تولید خواهند شد.

در خلاصه فیلم «در جستجوی زمان از دست رفته» آمده است: «سه رزمنده بعد از 29 سال همسفر می‌شوند تا یک امانتی دوران جنگ را از دوست و هم‌رزمشان پس بگیرند...»

عوامل تولید این مستند عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: یاسر خیّر؛ مدیر تصویربرداری: بهروز بادروج؛ صدابردار فاز اول: علی علوی؛ تدوین: اسماعیل منصف؛ تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

در پرونده‌ی فیلمسازی یاسر خیّر، کارگردانی و تهیه‌کنندگی مستندهای «مزرعه‌ای که رویید و شهر شد»، «سه چنگ حاک»، «زمستان، عشق و سایر قوانین» و برزخ (به کارگردانی آیدا پناهنده) به چشم می‌خورد.
برچسب ها: فیلم مستند
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: