انتشار: ۱۶:۳۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۵
گروه موسیقی «همنوازان حصار» به آهنگسازی علی قمصری و خوانندگی پوریا اخواص از چهاردهم مرداد ماه در تالارهای وحدت و رودکی تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ گروه موسیقی «همنوازان حصار» به آهنگسازی علی قمصری، خوانندگی پوریا اخواص و هم آوایی هاله سیفی زاده و بهرخ شورورزی از چهاردهم مرداد ماه در تالارهای وحدت و رودکی تازه ترین کنسرت خود را برگزار می کند.

در این کنسرت ها  که بعد از کنسرت های تهران در شهرستان ها نیز برگزار می شود، تازه‌ترين آثار قمصرى با اشعار ابتهاج، فاضل نظرى، فريدون مشيرى و عليرضا كليايى در دستگاه چهارگاه براى سازهاى تار با هنرمندی على قمصرى، گيتار فلامنكو با نوازندگی حسين كمانى ، بربط  با نوازندگی اميرفرهنگ اسكندرى، سازهاى كوبه‌اى با هنرمندی زكريا يوسفى و كامران منتظرى و هم آوايى نوشته شده است.

علی قمصری آهنگساز و نوازنده‌ تار درباره‌ کنسرت‌های تازه‌ گروه «همنوازان حصار» گفت: در کنسرت‌های پیشین، تعدادی از قطعات مانند آیینه، زیبای وحشی، جامی دیگر، افسانه‌ی خاموشی با استقبال مخاطبان روبه‌رو شدند که در کنسرت پیش‌روی نیز آنان را به همراه تعدادی قطعه‌ جدید از جمله قطعه‌ «دیوانه می‌گردم» اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: ما در این کنسرت از ردیف دستگاهی تبعیت کردیم و روند مدال و سیر مدال موسیقی چون مقدمه،‌ تصنیف، ضربی و بداهه‌نوازی را مورد توجه قرار داده‌ایم، به همین  جهت این کنسرت روند به هم پیوسته‌ای دارد که در این میان اشعار نیز در آن نقش مهمی را ایفا می‌کنند؛ اما تنها معطوف به آن نیست.

این آهنگساز درباره نحوه بلیت فروشی کنسرت نیز توضیخ داد: در این کنسرت برای اولین بار هفته‌ اول فروش بلیت‌ها با تخفیف برای دانشجویان در نظر گرفته است و از هفته‌ آینده نیز  بلیت‌فروشی به صورت عام انجام خواهد گرفت. این در حالی است که به زودی نت‌های رپرتوار کنسرتِ جدید ارکستر موج نو در اختیار نوازندگانی قرار می‌گیرد که برای حضور در این ارکستر انتخاب شده‌اند. ضمن آنکه از نیمه‌ دوم تیرماه تمرینات برنامه نیز آغاز خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: