انتشار: ۱۵:۱۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
آثاری از مسعود کیمیایی، ابراهیم حقیقی، سهراب شهیدثالث و ... در هفته فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.
به گزارش به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ فیلم هایی از مسعود کیمیایی، ابراهیم حقیقی، سهراب شهید ثالث، محمدرضا اصلانی و شاپور قریب در هفته فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز شنبه و یکشنبه ۵ و ۶ تیرماه ساعت ۵ بعدازظهر در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

در پنجمین و ششمین روز نمایش منتخبی از فیلم های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز شنبه ۵ تیرماه ساعت ۵ بعدازظهر، فیلم های «معلم همه بچه های ایل» ساخته ابراهیم حقیقی به مدت ۱۰ دقیقه، «سپید و سیاه» ساخته سهراب شهید ثالث به مدت ۱۰ دقیقه، «چنین کنند حکایت» ساخته محمد رضا اصلانی به مدت ۴۱ دقیقه و فیلم «پسر شرق» ساخته مسعود کیمیایی به مدت ۳۹ درسالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

روز یکشنبه ۶ تیر ماه فیلم «هفت تیرهای چوبی» ساخته شاپور قریب به مدت ۴۸ دقیقه و فیلم «اسب» ساخته مسعود کیمیایی به مدت ۵۵ دقیقه به نمایش در می آید و همچنین بعد از نمایش فیلم «اسب»، جلسه نقد و بررسی این فیلم با حضور مسعود کیمیایی در سالن سینماتک موزه برگزار می شود.

علاقمندان می‌توانند برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم های کانون به صورت رایگان و آزاد تا روز ۱۰ تیرماه ساعت ۵ بعداز ظهر به غیر از روز دوشنبه ۷ تیرماه به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: