انتشار: ۱۴:۴۵ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
سریال تلویزیونی «کشیک قلب» در شب های احیا و لیالی قدر به جای «پادری» از شبکه یک سیما پخش می شود.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی به نقل از شبکه یک سیما، «کشیک قلب» به کارگردانی حسین مهکام در شش قسمت 45 دقیقه ای از روز جمعه چهارم تیر ماه مصادف با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.
به گفته علی پورکیانی تهیه کننده «کشیک قلب»، تصویربرداری این مینی سریال 40 روز به طول انجامید و اکنون کار در مرحله پایانی صداگذاری، آهنگسازی و موسیقی قرار دارد.
وی با بیان اینکه حسین غضنفری تدوین این مجموعه را به پایان رسانده، افزود: این سریال تیتراژ پایانی هم خواهد داشت و به احتمال خیلی زیاد تیتراژ با صدای علیرضا دُرّاج پخش می شود.
این تهیه کننده درباره قصه سریال «کشیک قلب» نیز گفت:‌ فضای قصه در حال و هوای شب های قدر می گذرد و داستان از جایی شروع می شود که پزشکی در شب نوزدهم، کشیک قلب بیمارستانی است که در این شب پیرمردی را با حال نامساعد از مراسم احیا در یکی از مساجد به آن بیمارستان می آورند و این پزشک با بازی محسن کیایی در مواجهه با این بیمار، اتفاقاتی برایش رخ می دهد که داستان از همین جا آغاز می شود.
تهیه کننده سریال «بیداری» تصریح کرد: داستان این سریال سه دوره زندگی شخصیت اصلی را به تصویر کشیده است. دوران کودکی که حوالی سال 1372 است، دوران جوانی بین سال 1380 تا 1384 و زمان حال.
پورکیانی عنوان کرد: سعی کردیم داستان به گونه ای فضا سازی شود که بیننده وقتی آن را در شب های احیا مشاهده می کند احساس بیشتری در این شب ها داشته باشد. سریال «کشیک قلب» کاملا در فضای شب های احیا قرار دارد و کل داستان آن در شب های قدر می گذرد.
در سریال «کشیک قلب» محسن کیایی، رحیم نوروزی، علیرضا استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی، آتیلا پسیانی، کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما ایفای نقش می کنند.
این سریال از جمعه تا چهارشنبه (4 تا 9 تیر) هر شب ساعت 22:20 دقیقه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.
سریال تاریخی «معمای شاه» نیز که هر هفته جمعه شب ها روی آنتن شبکه یک می رفت، این هفته پخش نخواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: