انتشار: ۱۳:۴۳ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
کارگردان نمایش «تریو بدون هارمونی» درخصوص مدیریت خوب تماشاخانه باران و معضلات تئاتر شهر گفت.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛سیاوش پاکراه کارگردان نمایش«تریو بدون هارمونی» گفت: داستان در خصوص دو بازیگری است که ۲۰ سال کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند و روشن شدن نکات تاریکی در زندگیشان منجر به زوال رفتن رابطه شان می‌شود.

وی افزود: این نمایشنامه را سال ۸۹ نوشته‌ام که به دلیل پروژه‌های دیگر رها کردم و باز دوباره به سمت آن برگشتم.

پاکراه با بیان اینکه در همه آثارم سه معقوله وجود دارد مطرح کرد: عادت، فراموشی و زمان در همه آثارم دیده می‌شود اما اینبار احتیاج داشتم که یکی از نمایش‌های شناخته مثل هملت هم در آن وجود داشته باشد، در واقع هملت بعنوان زیرمتن تریو عمل کند.

وی بیان کرد: خوشبختانه مدیریت باران دست تئاتری های قدیم است، قبلا هم درخواست اجرا را به تئاتر شهر داده بودم اما زمان مشخصی را تعیین نکرده بودند.

این کارگردان تئاتر ادامه داد: تئاتر شهر دچار معضلات ساختاری است که باید حل بشود، قرار بود در سالن قشقایی ورک‌شاپ‌هایی قرار داده شود اما فقط به یک سری نمایشنامه خوانی ختم شد.

پاکراه در خصوص کف فروش آثار نمایشی در ایرانشهر اظهار داشت: هنوز ما نمایشی را ندیده‌ایم که بخاطر کف فروش روی صحنه نرود اما  می‌تواند به چالش بین گروه‌ها برای جذب مخاطب کمک کند اما اگر این اتفاق روی دهد، اتفاق ناشایستی است زیرا که به آن نمایش از قبل اعتماد شده و کار ناپسندی یه حساب می‌آید.

گفتنی است نمایش «تریو بدون هارمونی» هرشب ساعت ۱۹ در تماشاخانه باران روی صحنه می‌رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: