انتشار: ۰۶:۰۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
اجراهای تئاتر شهر در شب‌های قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) تعطیل است.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر با انتشار اطلاعیه‌ای برنامه زمان‌بندی تعطیلی اجراهای نمایشی این مجموعه همزمان با شب‌های گرامی قدر و ایام شهادت حضرت علی (ع) را اعلام کرد.

نمایش «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمدرحمانیان در تالار اصلی روزهای یکشنبه ششم ، دوشنبه هفتم و سه شنبه هشتم تیرماه اجرایی ندارد. این در حالی است که نمایش «بیگانه» به کارگردانی مسعود دلخواه در تالار چهارسو از روز جمعه چهارم تیر تا سه شنبه هشتم تیر ماه به صحنه نخواهد رفت.

نمایش «روزهای بی‌باران» به کارگردانی امین بهروزی در تالار سایه نیز از روز جمعه چهارم تیر تا چهارشنبه نهم تیر ماه اجرایی ندارد.

همچنین در نمابری دیگر آمده است که نمایش «روزهای بی باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی روزهای سوم، دهم و یازدهم تیرماه در دو نوبت روی صحنه می‌رود.

نمایش «روزهای بی باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی در تالار سایه  روزهای سوم، دهم و یازدهم تیرماه در دو نوبت روی صحنه می‌رود.

طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته این اثر نمایشی در روزهای یاد شده ساعت 19 و 21:15 میزبان علاقه مندان تئاتر خواهند بود.

نمایش «روزهای بی باران» به نویسندگی و کارگردانی امین بهروزی و بازی وحید آقاپور، سجاد افشاریان، نازنین احمدی و سوگل خلیق در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان دوستداران موسیقی است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: