انتشار: ۰۳:۰۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۵
در مراسم اکران خیریه «ایستاده در غبار» عنوان شد:

«ایستاده در غبار» واقعیات را به تصویر کشیده است

یکی از جذابیت های این فیلم این بود که افرادی نه حتما خاص و افلاکی؛ بلکه افراد عادی و طبیعی و البته معتقد و‌ با مردانگی را به تصویر کشید.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛  مراسم اکران خیریه فیلم «ایستاده در غبار» با حضور محمدحسین مهدویان٬ کارگردان فیلم و جمعی از چهره های سیاسی و نیکوکاران خیرخواه عصر امروز در پردیس ملت برگزار شد.
 
پس از سرود جمهوری اسلامی و بیان مقدماتی از مجری برنامه٬ حسینی وزیر سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نیکوکاران رهروان در حوزه فرهنگ و هنر اقداماتی انجام داده اند و به این کارهای نیکوکارانه ادامه می دهند.

وی با تمجید از کارگردان «ایستاده در غبار» گفت: روی این فیلم خیلی کار شده و با صدای شهیدان دلنشین تر و دلچسب تر شد.

حسینی اظهار داشت: رهبر انقلاب در دیدار با شاعران انقلابی گلایه داشتند که گاهی شاهد تقدیر از کسانی هستیم که سنخیتی با فرهنگ و هنر ندارند و بالعکس کسانی که در این راه تلاش کرده اند نادیده گرفته میشوند و به آنها بی توجهی می شود.
 
حسینی در ادامه با اشاره به استقبال از اکران فیلم در دانشگاه صنعتی شریف عنوان کرد: یکی از جذابیتهای این فیلم این بود که واقعیت را به تصویر کشیده. افرادی نه حتما خاص و افلاکی؛ بلکه افراد عادی و طبیعی و البته معتقد و‌ با مردانگی.

وی ادامه داد: فیلم هایی ارزشمند از این دست داشته ایم. فیلمی مثل «چ» از این نمونه است. امیدواریم با ارتقای سطح محتوای ارزشی فیلم ها بخشی از گلایه های مقام معظم رهبری در خصوص ولنگاری فرهنگی را بر طرف کنیم.

 مجری برنامه، پس از قرائت متنی از یک درمانگر اعتیاد دعوت به سخنرانی کرد.
 
وی با اشاره به خدمات شرکت بهبود گستران همگام برای درمان جسمی و معنوی مبتلایان به اعتیاد، از آسیب های اجتماعی و اثرات آنها گفت و برای پذیرش بانوان معتاد و یا معلول از طرف این شرکت اعلام آمادگی کرد.
 
پس از سخنان وی٬ مظاهری یکی از نمایندگان موسسه نیکوکاری «قائم آل محمد عج» گفت: کشور ما ثروتمند است. سرمایه های انسانی زیادی دارد. خیلی از این کودکان کار در جای جای کشور، ثروت و فرصتی هستند که باید از آن ها به بهترین شکل استفاده کرد.
 
وی عنوان کرد: رویکرد این موسسه حمایت از استعدادهای درخشان است. کمک کردن به همنوع را فراموش نکنید. این گونه آدمها می توانند یک شهر٬ یک کشور٬ یک قاره را تغییر دهند.

سپس توسط آقای قاسمی٬ حسینی٬ جامی و مظاهری مدیرعامل موسسه٬ از حبیب والی نژاد تهیه کننده و محمدحسین مهدویان کارگردان «ایستاده در غبار»  تجلیل شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: