انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۵
بوستان‌خوانی از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز صبح از رادیو «شهر من» با همکاری وابستگی فرهنگی کشورمان در خجند در سراسر ولایت سغد تاجیکستان پخش می‌شود.
به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، برنامه رادیویی «نصیحت گوش کن جانا» که از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز صبح از رادیو «شهر من» برای مخاطبان این شبکه در سراسر ولایت سغد پخش می‌شود، به بوستان‌خوانی اختصاص داده شد.
این برنامه 30 قسمتی که با همکاری وابستگی فرهنگی ایران در شهر خجند و شبکه رادیویی «شهر من» تهیه شده، شامل حکایت‌ها و داستان‌های تربیتی و پندآموز از این اثر گرانبهای فارسی است.
مسعود احمدوند وابسته فرهنگی کشورمان در خجند با تأکید بر اینکه این برنامه تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 9 در یکی از بخش‌های پرشنونده رادیو «شهر من» پخش می‌شود، گفت: ویژگی‌های فرمی و محتوایی بوستان سعدی موجب شده است که این اثر برای پخش در برنامه «نصیحت گوش کن جانا» انتخاب شود.
وی ادامه داد: بوستان از نظر فرم دارای متنی پاکیزه در اسلوب نگارش است که از این منظر خواندن آن کلاس درسی برای فارسی زبانان به شمار می‌رود. علاوه بر آن حکایت‌های این کتاب گرانسنگ از نظر محتوا دارای مضامین آموزنده و مناسب فضای معنوی ماه مبارک رمضان است.
احمدوند با اشاره به استقبال مخاطبان از برنامه «نصیحت گوش کن جانا» گفت: ساعت پخش مناسب، قالب کوتاه، استفاده از حکایت‌های ساده و بهره‌گیری از جذابیت‌های موسیقیایی و تکنیکی موجب رضایت شنوندگان از این برنامه رادیویی شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: