انتشار: ۱۵:۰۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
مجلس یادبود «حبیب محبیان» ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز(یکشنبه) با حضور جمعی از مردم به ویژه علاقمندان به هنر موسیقی در مسجد جامع شهرک قدس(غرب) آغاز شد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، علاقمندان به حضور در مجلس یادبود مرحوم محبیان پیش از آغاز مراسم در محدوده مسجد جامع شهرک غرب حاضر شده و تصاویری از این خواننده را در دست داشتند.
* نیروهای امدادی و عوامل اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی و پلیس راهور تهران بزرگ نیز به منظور برقراری نظم و امنیت در اطراف محل برگزاری مراسم مستقر شده اند.
* عوامل اجرایی برگزاری مراسم از ورود خبرنگارانی که فاقد کارت مخصوص هستند به داخل مسجد جلوگیری می کنند، همین امر موجب شده تا جمعیت قابل توجهی در بیرون مسجد جامع شهرک غرب و محوطه اطراف آن اجتماع کنند.
* حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران در مجلس یادبود مرحوم حبیب محبیان سخنرانی کرد.
* افرادی که موفق به حضور در داخل مسجد نشده اند، تصاویر مرحوم محبیان و همچنین دست نوشته های از ترانه های وی را با خود همراه داشتند.
* برادر مرحوم حبیب محبیان با حضور در میان جمعیت مستقر در محوطه مسجد جامع شهرک غرب، از ابراز همدردی و همراهی مردم با خانواده محبیان قدردانی کرد.
* متن چاپ شده بسیاری از ترانه های حبیب محبیان در میان جمعیت شرکت کننده در مراسم توزیع شده است.
* تجمع مردم در مقابل مسجد موجب ترافیک در سطح خیابان منطقه شهرک غرب شده است.
* طرفداران این خواننده پاپ از شهرهایی مانند اهواز، قوچان، اصفهان، گناوه و دیگر شهرهای ایران برای شرکت در مراسم به تهران آمده اند.
* جمعیت حاضر در محوطه مسجد جامع شهرک غرب با ذکر صلوات و سردادن شعارهایی از جمله «حبیب روحت شاد، مرد تنهای شب بدرود بدرود» یاد و خاطره این خواننده کشورمان را گرامی داشتند.
* پل عابرپیاده مقابل مسجد جامع شهرک غرب به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت مسدود شده و امکان تردد برای افراد از آن وجود ندارد.
* محمد پسر حبیب محبیان که در خارج از کشور زندگی می کند، امروز در مراسم یادبود پدر حضور داشت.
* برخی از چهره های فرهنگی و هنری از جمله ایرج مهدیان، منوچهر بابازاده، مجید خراطها، مهدی یراحی و رضا بنفشه خواه در مراسم یادبود حبیب محبیان حضور داشتند.
حبیب محبیان 21 خرداد ماه سال جاری در سن 61 سالگی بر اثر عارضه قلبی در روستای نیاسته کتالم از توابع شهرستان رامسر درگذشت.
پیکر مرحوم محبیان در روستای نیاسته تشییع و بخاک سپرده شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: