انتشار: ۱۸:۰۸ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
هفتمین برنامه از سلسله نشست های «گفتمان ضرب اصول» با موضوع «نقد و بررسی عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» برگزار می شود.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، هفتمین نشست «گفتمان ضرب اصول» روز دوشنبه 31 خرداد ماه ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
در این نشست فرزاد طالبی مدیرکل دفتر موسیقی، محمدرضا فیاض موسیقی دان و منتقد، بابک رضایی و محسن رجب پور کارشناس و رضا مهدوی کارشناس – مجری حضور خواهند داشت.
همچنین مسائل و موضوع های مختلف مربوط به عملکرد دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از دیدگاه کارشناسان و منتقدان در هفتمین نشست «گفتمان ضرب اصول» مطرح و بررسی می شود و مدیرکل این دفتر پاسخگوی مسائل مطرح شده خواهد بود.
پیش از این، شش جلسه از«گفتمان ضرب اصول» با موضوع های «بررسی وضعیت موسیقی صدا و سیما»، «بررسی وضعیت ارکسترهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «بررسی عملکرد 15 ساله خانه موسیقی»، «بررسی مشکل های کنسرت ها (اجراهای زنده)» و «بررسی نحوهٔ برگزاری سی و یکمین جشنوارهٔ موسیقی فجر» برگزار شده است.
هدف اصلی برگزارکنندگان سلسله نشست های «گفتمان ضرب اصول»، ایجاد فضایی مناسب برای بیان مشکل های موجود جامعه موسیقی است تا ضمن آگاهی از این مشکل ها، فعالان و دست اندرکاران جامعه موسیقی در جهت اصلاح و بهتر شدن شرایط صنفی خویش حرکت کنند.
حضور در این نشست برای عموم آزاد است و علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: