انتشار: ۱۸:۵۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
این نشست با حضور نمايندگان قواي سه گانه در شوراي نظارت و دكتر علي عسكري ، رئيس سازمان صدا و سيما برگزار شد پيرامون وضعيت رسانه ملي و اهداف و برنامه هاي پيش روي سازمان بحث و گفتگو شد.

نخستين جلسه رئيس رسانه ملي با شوراي نظارت بر صدا و سيما برگزار شد

رئيس رسانه ملي با حضور در جلسه شوراي نظارت بر سازمان صدا و سيما با اعضاي اين شورا گفت‌وگو كرد

.به گزارش تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومي رسانه ملي اولين جلسه هم انديشي اعضاي شوراي نظارت با دكتر علي عسكري ، رئيس جديد رسانه ملي در دبيرخانه اين شورا برگزار شد .
 
در اين نشست كه با حضور نمايندگان قواي سه گانه در شوراي نظارت و دكتر علي عسكري ، رئيس سازمان صدا و سيما برگزار شد پيرامون وضعيت رسانه ملي و اهداف و برنامه هاي پيش روي سازمان بحث و گفتگو شد.
 
رئيس رسانه ملي در خصوص اقداماتي كه تاكنون براي ايجاد آرامش و انگيزه در بين كاركنان صورت پذيرفته و همچنين برنامه هاي پيش رو براي تحقق فرامين مقام معظم رهبري و عملياتي كردن دستورات ، توصيه ها و راهبردهاي ابلاغي ايشان تدوين و  بتدريج اجرا خواهد شد گزارشي را به سمع و نظر شورا رساند .تاب

رئيس رسانه ملي در گزارش خود رسانه ملي را همكار و حامي سه قوه برشمرد و توفيق سه قوه را توفيق رسانه ملي دانست .
 
اعضاي شوراي نظارت نيز سازمان صدا و سيما را يك دستگاه عظيم رسانه اي پيچيده هنري خواندند كه وظيفه آن ترويج هنر انقلابي و نشان دادن سبك زندگي اسلامي – ايراني است و رفتار آن بايد اميد بخش و وحدت آفرين باشد و كارآمدي نظام و دستگاه هاي اجرايي كشور را تصوير بكشد .
 
اعضاء همچنين اعلام كردند كه شورا علاقمند است در مسيري كه رهبري معظم انقلاب ترسيم نموده اند ، سازمان صدا و سيما را كمك كنند و اين مهم در تعامل بين سازمان صدا و سيما و شوراي نظارت محقق خواهد شد .
 
در ادامه جلسه مقرر شد در بازه هاي زماني جلسات مشترك استمرار يابد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: