انتشار: ۱۴:۱۱ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
مسئله‌ فرهنگ احساس یک "ولنگاری" می‌کنم؛ چه در تولید کالاهای فرهنگی مفید و چه در جلوگیری از کالاهای مضر فرهنگی. در موضوع فرهنگ نوعی "ولنگاری" و بی اهتمامی در دستگاههای فرهنگی به چشم می خورد.

نظر علی عسکری درباره «ولنگاری فرهنگی» در کشور

رئیس سازمان صداو سیما درباره ایجاد «ولنگار فرهنگی» در جامعه گفت: باید گوهر انقلاب را حفظ کرد.

به گزارش تابناک فرهنگی ، مراسم تشییع زنده یاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب صبح امروز با حضور شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی کشور در حوزه هنری برگزاری شد.

عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی درباره شخصیت مرحوم حمید سبزواری گفت: صداقت و شجاعت در راه حقیقت، توأم با زیبایی، هنر و شعر که همراه شود ماندگاری به همراه می‌آورد.

وی درباره شخصیت مرحوم سبزواری اضافه کرد: مرحوم حمید سبزواری دارای سجایای بسیار ارزشمند و فاخری در دوران قبل و بعد از  انقلاب بوده و با اشعار خود توانستند فرهنگ انقلاب را گسترش دهند.

رئیس جدید سازمان صداوسیما درباره  مساله «ولنگاری فرهنگی» گفت:  باید گوهر انقلاب را حفظ کرد و از آن در برابر تهدیدهای بیرونی و درونی مراقبت کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی چندی پیش  در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس دهم اعلام کرده بودند: در مسئله‌ فرهنگ احساس یک "ولنگاری" می‌کنم؛ چه در تولید کالاهای فرهنگی مفید و چه در جلوگیری از کالاهای مضر فرهنگی. در موضوع فرهنگ نوعی "ولنگاری" و بی اهتمامی در دستگاههای فرهنگی به چشم می خورد

منبع : تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
  • ناشناس
  • Iran, Islamic Republic of
  • ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
خوب گفتی