انتشار: ۱۴:۰۰ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۵
برای مقابله با معضل بدحجابی باید همه دستگاه ها وارد عمل شوند تا با هم افزایی فرهنگ صحیح پوشش اسلامی را در جامعه ترویج دهند

فرمانده انتظامی استان البرز تاکید کرد:

ضرورت توجه دستگاه‌های اجرایی البرز به مقوله عفاف و حجاب

کرج - فرمانده انتظامی استان البرز برضرورت توجه بیشتر دستگاه های اجرایی استان به مقوله عفاف و حجاب تأکید کرد.

به گزارش تابناک فرهنگی ، سردار کامرانی صالح صبح پنجشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب که در پارک ایران زمین شهرستان کرج برگزار شده است، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: برای مقابله با معضل بدحجابی باید همه دستگاه ها وارد عمل شوند تا با هم افزایی فرهنگ صحیح پوشش اسلامی را در جامعه ترویج دهند.

وی افزود: پوشش هر فرد یک مقوله فرهنگی است که ریشه در اعتقادات و نگرش وی دارد و تغییر این نگرش فرآیندی زمانبر و مستلزم آموزش است.

سردار کامرانی صالح بیان کرد: بدپوششی مقوله ای نیست که با برخورد انتظامی به صورت ریشه ای اصلاح شود حتی ممکن است برخوردها گاهی نتیجه معکوس داشته باشند بنابراین برای مقابله با این معضل باید کار فرهنگی مستمر انجام داد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: خانواده یکی از مهمترین ارکان رشد فرهنگی افرادست و برای نهادینه شدن فرهنگ صحیح حجاب باید روی خانواده و فرزندان از سنین پایین برنامه ریزی شود.

بنا به این گزارش، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه عفاف و حجاب در پارک ایران زمین شهرستان کرج برپاشده که در این نمایشگاه سپاه پاسداران، ستاد اقامه نماز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری با پلیس البرز همکاری دارند.

آشنایی با فرهنگ عفاف و حجاب، ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره، اطلاع رسانی در خصوص آسیب های مواد مخدر، غرفه مخصوص کودکان و رادیو نمایشگاه از جمله برنامه های نمایشگاه عفاف و حجاب است.

نمایشگاه عفاف و حجاب که به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز برپا شده همه روزه تا روز یکشنبه هفته آینده از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای عموم بازدیدکنندگان است.
منبع :خبرگزاری مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: