انتشار: ۲۳:۳۵ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
با شروع ماه مبارک رمضان و برنامه های تلویزیونی مختلف، طرفداران موسیقی هم منتظر شنیدن آثار جدید خواننده های محبوبشان بر روی تیتراژ این برنامه ها هستند.

به گزارش تابناک فرهنگی، در ماه رمضان امسال پرکارترین خواننده در خواندن تیتراژهای برنامه ها حجت اشرف زاده است که برای دو سریال قطعه را می خواند. یکی از این قطعات برای برنامه «عقیق» به تهیه کنندگی محمود قنبری از شبکه تهران است و دیگری قطعه ای برای برنامه «شب های شیدایی» به تهیه کنندگی محمد شکیبانیا از شبکه یک است.

تیتراژ سریال «پادری» را علی زند و کیلی اجرا کرده است و هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن می رود.

تیتراژ سریال «برادر» را محمد علیزاده می خواند. این سریال در ۳۰ قسمت ساخته می شود و در ایام ماه مبارک رمضان هر شب روی آنتن شبکه دو سیما می رود. داستان سریال به گونه ای است که برای ایام شب های قدر نیز تدارک دیده شده است و می تواند به پخش برسد.

برنامه ماه عسل نیز امسال با صدای مهدی یراحی و محسن یگانه به تلویزیون ها می آید. برنامه ماه عسل به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان قبل از مراسم افطار در ساعت 19 از شبکه سوم سیما پخش می شود.

همچنین تیتراژ ابتدایی برنامه «شهر باران» را با صدای شهاب رمضان خواهیم شنید. برنامه شهر باران ویژه برنامه ماه مبارک رمضان می باشد که از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: