انتشار: ۱۷:۴۷ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: دو فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» و «بارکد» از چهارشنبه به سینماها می آیند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ غلامرضا فرجی درباره تازه ترین تصمیمات شواری صنفی نمایش، اظهار کرد: در جلسه امروز شورا مقرر شد فیلم سینمایی «بارکد» به سرگروهی سینما آزادی به جای «دلبری» به کارگردانی سیدجلال اشکذری از چهارشنبه 19 خرداد اکران شود.
بارکد چهارمین ساخته بلند مصطفی کیایی است که هنرمندانی چون بهرام رادان، محسن کیایی، سحر دولتشاهی، بهاره کیان افشار، پژمان بازغی، رضا کیانیان، بابک بهشاد، علی کوچکی، رضا شریفی نژاد، آرش تاج، سحر آربین، مرجان علیزاده، شهرام جمشیدی و سمانه عارف پور در آن به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پشت هر آدمی داستانی هست و پشت هر داستانی یه آدم، بهتره قبل از هر قضاوتی یکم صبر داشته باشیم.
وی همچنین از اکران فیلم «ایستاده در غبار» به جای «اژدها وراد می شود» ساخته مانی حقیقی از روز چهارشنبه همین هفته خبر داد، و گفت: این فیلم به سرگروهی سینما زندگی اکران خواهد شد.
ایستاده در غبار نخستین تجربه فیلم بلند محمدحسین مهدویان است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را کسب کرد.
هادی حجازی فر، امیرحسین هاشمی، فرهاد فداکار، عماد محمدی از جمله هنرمندان هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: احمد که عصیان نوجوانی اش را در سکوت گذرانده، فرمانده لشگری می شود که باید در دروازه های خرمشهر با دشمن بجنگند اما سرنوشت او فرسنگ ها دور از مرز ایران رقم می خورد.
فرجی درباره باقی فیلم های در حال اکران توضیح داد: با توجه به بالا بودن کف فروش باقی فیلم ها،اکران آنها همچنان ادامه دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: