انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
دور تازه بخش موسیقی اصیل ایرانی برنامه «هزار صدا»، پنجشنبه 20 خرداد با حضور بهمنی، درخشانی و مختاباد در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
به گزارش تابناک فرهنگی، از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، برنامه
«هزار صدا» (در بخش موسیقی اصیل)، به مناسبت ماه مبارک رمضان با مدیریت و اجرای آرش نصیری، ساعت 21 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.
در این برنامه که با حمایت معاونت هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران برگزار می شود، محمدعلی بهمنی (شاعر و ترانه سرا)، مجید درخشانی (آهنگساز و نوازنده تار) و عبدالحسین مختاباد (خواننده) به عنوان داور حضور خواهند داشت.
در این دوره از مسابقه «هزار صدا»، چهار گروه موسیقی اصیل ایرانی، با کمینه چهار و بیشینه 9 عضو، به مدت 10 دقیقه فرصت دارند تا آثار خود را در قالب ساز و آواز؛ و تصنیف به اجرا درآورند. سپس آثار گروه های حاضر، با حضور سه کارشناس نامی حوزهٔ موسیقی و تماشاگران، با در نظر گرفتن کارگروهی، اجرای مناسب گروه ها و تصنیف خلاقانه، بررسی و داوری می شود و گروه برگزیده برای حضور در دور بعدی این سلسله مسابقه ها، معرفی می شود.
در برنامه پیش روی «هزار صدا» اشکان کمانگری، خواننده جوان موسیقی ایرانی، نیز حضور خواهد داشت و به اجرای تصنیف و آواز می پردازد.
علاقه مندان می توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگسرای ارسباران، به نشانی خیابان شریعتی، سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: