انتشار: ۱۷:۰۳ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
هشتمین آلبوم مستقل محسن چاووشی، با نام «امیر بی‌گزند»، از امروز (17 خردادماه) در تهران و شهرستان ها منتشر شد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، محسن چاووشی که پیش از این آلبوم‌های «یه شاخه نیلوفر»، «ژاکت»، «حریص»، «سنتوری»، «پرچم سفید»، «من خود آن سیزده‌ام» و «پاروی بی قایق» را منتشر کرده بود، هشتمین آلبوم مستقل خود را با نام «امیر بی گزند»، از صبح امروز به تهیه کنندگی سید هادی حسینی روانه بازار موسیقی کشور کرد.
در آلبوم «امیر بی‌گزند» از شعرهای بزرگان حوزه شعر و ادب پارسی، همچون مولانا و سعدی استفاده شده است و در کنار شعرهای این بزرگان، ترانه‌هایی از حسین صفا، علی‌اکبر یاغی‌ تبار و پدرام پاریزی نیز اجرا شده است.
همه ملودی های آلبوم جدید چاووشی از ساخته های خود این هنرمند است و بهروز صفاریان ، کوشان حداد، فرشاد حسامی، عادل روح نواز و بابک نقوی نیز به همراه چاووشی تنظیم قطعه های آلبوم «امیر بی‌گزند» را بر عهده داشته‌اند.
در این اثر که از طریق سایت بییپ تونز نیز امکان خریداریِ دیجیتال آن وجود دارد، بهروز صفاریان، مدیر هنری؛ و مهدی معزی، مدیر اجرایی بوده اند.
در یکی از قطعه های این آلبوم (قطعهٔ «پریشان») سینا سرلک (خوانندهٔ موسیقی سنتی و تلفیقی) نیز با چاووشی همخوانی کرده است.
علاقه مندان می توانند برای تهیه آلبوم موسیقی «امیر بی‌گزند»، به صورت نسخه اصلی، به مرکزهای معتبر فروش محصولات فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: