انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
کمپانی توزیع فیلم ممنتو که امتیاز فیلم «فروشنده» را خریداری کرده است، این فیلم را در آلمان و بریتانیا اکران می‌کند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی به نقل از اسکرین دلی، ممنتو اعلام کرد امتیاز فیلم «فروشنده» را به بریتانیا و آلمان فروخته است.

کمپانی «کارسون آرتفیشال آی» از بریتانیا و «پروکینو» از آلمان توزیع فیلم «فروشنده» اصغر فرهادی را در این دو کشور به دست آوردند.

امتیاز توزیع خارجی «فروشنده» که در جشنواره کن موفق به کسب دو جایزه اصلی بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمنامه برای شهاب حسینی و اصغر فرهادی شد، در اختیار کمپانی ممنتو است.

این فیلم فرهادی درباره زوجی است که در حال تهیه نمایش «مرگ فروشنده» آرتور میلر هستند و در عین حال با خشونتی که ناخواسته وارد زندگی‌شان می‌شود، همه چیز در رابطه بین این دو تغییر می‌کند.

کمپانی پاریسی «ممنتو» این قرارداد را با تهیه کنندگان «فروشنده» در جشنواره کن منعقد کرد.

این کمپانی همچنین اعلام کرده قراردادهایی با بلغارستان (بلغاریا فیلم ویژن) و جمهوری چک و اسلواکی (آرتکام) و رومانی (ماکوندو) برای اکران این فیلم امضا کرده است.

این فیلم در جشنواره کن نیز قراردادهایی برای توزیع در آمریکای لاتین و اکران در آرژانتین، برزیل و مکزیک، کلمبیا، پرو، اکوادور، بولیوی و آمریکای مرکزی بسته است.  

این فیلم در چین نیز با بخش نمایش دیجیتال قرارداد بسته و در هنگ کنگ و ماکوئو و تایوان نیز نمایش داده خواهد شد.   

قراردادهای جدید شامل نمایش در استرالیا و نیوزیلند نیز می‌شود.

ممنتو در جریان جشنواره فیلم کن نیز اعلام کرده بود که شماری از کشورهای اروپایی از جمله اسپانیا، ایتالیا، اتریش، بنلوکس، سوییس و لیختن‌اشتاین، اسکاندیناوی و ایسلند، بالتیک، یوگسلاوی پیشین، مجارستان، لهستان، پرتغال و یونان و قبرس نیز امتیاز نمایش این فیلم را خریده‌اند. امتیاز فیلم برای نمایش در آمریکای شمالی نیز فروخته شده است.

ترکیه نیز امتیاز این فیلم را خریده و روسیه در دست مذاکره است.

ممنتو اعلام کرده این فیلم را در ماه نوامبر ۲۰۱۶ در فرانسه اکران می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: