انتشار: ۱۴:۱۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
کنسرت رضا صادقی شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور هواداران گروه مشکی پوش برگزار شد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ کنسرت رضاصادقی شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران با حضور هواداران گروه مشکی پوش برگزار شد.

این برنامه در حالی برگزارشد که صندلی های خالی در سالن به چشم می خورد. اجرای گروه مشکی پوش با تأخیر همراه بود؛  اما با ورود نوازندگان و پس از آن ستاره کنسرت، رضا صادقی، حضار به نشانه استقبال از او ایستادند و او را مورد تشویق قرار دادند.

قطعه اولی که صادقی اجرا کرد «کلافه» نام داشت. وی در اواسط این ترانه گفت: دلم برای شما تنگ شده بود.

رضا صادقی بعد از سلام به هواداران خود بیان کرد: قبل از هر چیز از تأخیر به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. بدون تعارف می گویم، خواندن برای شما افتخار است. یک دنیا از شما ممنونم که در اتفاقات زندگی من حضور داشته‌اید.

وی ادامه داد: مثل همیشه از شما می‌خواهم تا به افتخار شهدا، خانواده جانبازان و هنرمندان عزیزمان ناصر عبداللهی و مرتضی پاشایی دست بزنید.

امشب باید شبی خاطره‌انگیز برای همه ما باشد. 20 ثانیه بایستید و این عزیزانی که نام بردم را تشویق کنید.

دومین قطعه‌ای که صادقی خواند، «تو بخند» نام داشت.

بعد از آن ترانه «عاشقتم» به عنوان کار سوم اجرا شد.

قبل از اجرای قطعه چهارم صادقی اظهار داشت: قبل از هر چیز این آهنگ را به تمام بانوان ایرانی تقدیم می‌کنم. اگر پرچم مردها بالاست، به این دلیل است که پرچمدار آن یک زن ایرانی است. قطعه چهارم «بانوی من» نام داشت.

کار پنجم کنسرت دیشب، «می‌خوامت» اثری ریتمیک و شاد بود که هواداران نیز با همراهی خود شور و هیجان مضاعفی را به آن بخشیدند.

«حیف» عنوان ششمین ترانه‌ای بود که رضا صادقی آن را خواند. قبل از شروع این کار وی گفت: به افتخار سازنده این آهنگ، ساناز کریمی دست بزنید. امیدوارم این کار به  عاشقانه هایتان نزدیک باشد.

مشکی پوش خطه جنوب، قبل از اجرای قطعه هفتم بیان کرد: بعضی افراد در کارشان بسیار حرفه‌ای هستند و در کنار این حرفه‌ای بودن اخلاق بسیار حرفه‌ای نیز دارند. یکی از این افراد امیربهادر دهقان تنظیم کننده است. آهنگ هفتم به نام «شونه به شونه» از آهنگ‌های جدید صادقی بود.

 در ادامه برنامه، صادقی از حضار خواست تا پویا نیکپور رهبر ارکستر را تشویق کنند و سپس گفت: شما مردم ستاره‌های این کنسرت هستید. در این گیر و دار لغو کنسرت‌ها این شما هستید که به ما انرژی می دهید و ما را کمک می‌کنید. پس ستاره‌ها را با نور فلش‌های موبایلتان نشان دهید.

 در این ساعت به دلیل نزدیک شدن به اذان مغرب چند دقیقه‌ای برنامه متوقف شد و بعد از آن صادقی گفت که به احترام حضورتان یک آهنگ شاد را اجرا می‌کنیم. این ترانه ریتمیک «فال» نام داشت.

برای اجرای قطعه دهم رضا صادقی اعلام کرد که یاری همشهری خود و حضار را نیاز دارد. ترانه محبوب و خاطره‌انگیز «وایسا دنیا»  به عنوان دهمین اثر با همخوانی حاضرین اجرا شد.

بعد از این اجرا خواننده مشکی پوش اظهار داشت: در جمع بسیار قشنگ ما عده نازنینی از شیرخوارگاه آمنه حضور دارند، به افتخار همه آدم هایی که می توانند به فکر حال یکدیگر باشند دست بزنید. سپس قطعه «شب بارونی» از آلبوم آخر خود را خواند.

صادقی در ادامه عنوان کرد: بعضی اتفاقات مانند عکس در همه جا وجود دارند. بعضی مانند یادگاری هستند مثل حضور شما که در قلب ما حک می‌شود. حالا یک کار بندری را می‌خوانم. شنیدن یک کار جنوبی با ساز و نوازنده جنوبی حال دیگری دارد. این قطعه جنوبی «شب تا سحر دنبال بهانه» نام داشت.

رضا صادقی بعد از این ترانه به حضار گفت: استقلالی‌ها دست بزنن و بعد پرسپولیسی‌ها.

وی افزود: درست است که استقلا‌لی‌ها قهرمان نشدند و چهار گل از پرسپولیس خوردند اما تشویقشان کنید. وحالا نه قرمز و نه آبی، به افتخار مشکی ها دست بزنید.

کار سیزدهم اجرای ترانه قدیمی و محبوب «مشکی رنگ عشقه» بود. حضار با تشویق‌ها و انرژی زیاد خود فضای پر شوری را ایجاد کردند.

رضا صادقی چند کلامی با حاضران صحبت کرد و گفت: خیلی وقت‌ها اتفاقاتی وجود دارند که به خاطر همکاری نیست بلکه اتفاقات قلبی هستند. در اینجا از محمد جلیل پور مدیر شرکت «آوای هنر» تشکر ویژه می‌کنم. همچنین از مسئولین سالن میلاد و دو دوست خوبم پویا نیکپور و علی جعفری که در تور آمریکا همراه من بودند. بزرگترین اتفاق تور آمریکا این بود که عزیزان در آنجا می‌گفتند هنگامی که به ایران رفتی، در اجرای برنامه‌هایت صدای ما را با مردم ایران شریک کن.

بعد از این صحبت ها معرفی گروه ارکستر انجام شد.

کار چهاردهمی که در این کنسرت اجرا شد، «ادعا» نام داشت. هنگام اجرای این قطعه حسین شریفی کنار رضا صادقی قرار گرفت و برای چند لحظه تک نوازی او را شاهد بودیم.

در اواخر برنامه بود که رضا صادقی گفت، از ابتدای کنسرت نوجوانی را در بین جمعیت مشاهده می کنم که تمام آهنگ‌ها را بدون اشتباه با من می خواند و سپس خواست تا او به روی صحنه برود. نوجوان که او هم سر تا پا مشکی بر تن داشت با رفتن روی استیج و قرار گرفتن در آغوش رضا صادقی احساساتی شد و اشک ریخت. صدای تشویق بی امان تماشاگران هیجان مضاعفی را به این صحنه داده بود.

پایان بخش این کنسرت قطعه «دوستت دارم خدا» با همراهی حضار بود. رضا صادقی در پایان ضمن تشکر از همراهی حضار، شب خوبی را برای همه آرزو کرد.

کنسرت رضا صادقی با اجرای 15 قطعه به اتمام رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: