انتشار: ۱۷:۰۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، دوشنبه (10 خرداد) ساعت 21 صورت زنده از شبکه افق پخش می شود.
به گزارش سرویس سینما وتئاتر تابناک فرهنگی به نقل از روابط عمومی صداوسیما، آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری حمید یادروج ساعت 21 دوشنبه در سالن اصلی مرکز همایش های بین‌المللی این سازمان برگزار می شود.
آثار راه یافته به مرحله داوری در رشته‌های بهترین فیلم مستند، کارگردانی مستند و کلیپ و نماهنگ با یکدیگر رقابت کردند.
در مراسم اختتامیه، بهترین های هر رشته این جشنواره معرفی شده و جوایز خود را دریافت می کنند.
ابراهیم حاتمی‌کیا، مسعود ده نمکی، علیرضا رضاداد، مصطفی رزاق‌کریمی و محمد خزاعی هیئت داوران این جشنواره را تشکیل می دهند.
مراسم اختتامیه این جشنواره به صورت زنده، ساعت 21 دوشنبه 10 خردادماه از شبکه افق پخش می شود.

** نمایش رادیویی به مناسبت رحلت امام (ره)
دو نمایش رادیویی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، به نام های «وقتی که کوچک بودم» و «کرامت» روی آنتن رادیو نمایش می رود.
وقتی که کوچک بودم به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و درباره دانش آموزی خارجی است که در نامه ای برای امام خمینی (ره)، درخواست می کند تا ایشان لباسی را به عنوان هدیه به او بدهند، امام در پاسخ کتابی درباره زندگی حضرت محمد (ص) به وی می دهد. سرانجام این دانش آموز که در زمان ارتحال امام، مسلمان شده است به ایران می آید و ....
در این نمایش رادیویی محمد پورحسن، شیما جان قربان، ماندانا محسنی، اکبر مولایی و محمدرضا قلمبر به ایفای نقش می پردازند.
این نمایش به نویسندگی سعید تشکری و کارگردانی مهدی نمینی مقدم 14 خرداد، ساعت 11:45 دقیقه از رادیو نمایش پخش می شود.
همچنین نمایش کرامت با موضوع قیام خونین 15 خرداد از رادیو نمایش پخش می شود. این نمایش را نیز سعید تشکری نوشته و داستان دو دوست را روایت می کند که در جریان واقعه 15 خرداد دستگیر می شوند و...
این نمایش با هنرمندی احمد ایرانیخواه، کرامت رودساز، علی میلانی، احمد گنجی و به کارگردانی مهین فرد نوا، 15 خرداد 11:45 دقیقه روی آنتن رادیو نمایش می رود.

** از واردات خودرو تا مدیریت خرج کردن زیر ذره بین رادیو اقتصاد
رادیو اقتصاد در برنامه «روز از نو» سه شنبه 11 خرداد ماه، به موضوع نتایج آزاد کردن واردات خودروهای داخلی می پردازد.
از دیگر موضوعات این برنامه می توان به واردات خودروهای چینی بی کیفیت و بازار داخلی و همچنین تجربه کشورهای صنعتی در این زمینه اشاره کرد.
رادیو اقتصاد در برنامه «ایستگاه نود و هشت» سه شنبه 11 خرداد، چگونگی مدیریت خرج کردن با کارت های بانکی را مورد بررسی قرار می دهد.
ایستگاه نود و هشت کاری از گروه اقتصاد و جامعه، به تهیه کنندگی لیلا امیدیگانه شنبه تا پنج شنبه ساعت 09:00 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «عیار» سه شنبه 11 خرداد، پاسخگوی این پرسش که آیا ارث شامل خمس می شود؟ خواهد بود.
برنامه عیار همه روزه ساعت 12:30 به مدت 25 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «حرف تاعمل» سه شنبه 11 خرداد، به بررسی صنعت تجهیزات کشاورزی می پردازد.
برنامه «حرف تا عمل» کاری از گروه صنعت و بازرگانی به تهیه کنندگی سهیلا کسی خان یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت 14:05 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.
رادیو اقتصاد در برنامه «نود و هشتی ها» سه شنبه 11 خرداد ماه، چرایی مصرف روز افزون دخانیات را بررسی می کند.
برنامه نود و هشتی ها کاری از گروه اقتصاد و جامعه شنبه تا پنج شنبه ساعت 17:00 به مدت 85 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

** فراخوان رادیو تهران برای دعوت از مخاطبان
شبکه رادیویی تهران با برگزاری مسابقه 15 خرداد با عنوان برنامه «عقیق» از علاقه مندان به شرکت در مسابقه ثبت نام می کند. ساناز باقری تهیه کننده ویژه برنامه 15 خرداد با اعلام این خبر گفت: در ویژه برنامه عقیق بخش مسابقه با شش پرسش سه گزینه ای؛ در حوزه های احکام، واژه شناسی، شهرستان های تهران، تهران شناسی، شخصیت شناسی و اطلاعات عمومی طراحی شده است که علاقمندان به شرکت در مسابقه 15 خرداد می توانند از طریق شماره پیامکی شبکه رادیویی تهران 3000094 در این مسابقه شرکت کنند.
باقری با اشاره به پخش مستند از این برنامه خاطر نشان کرد: با محمد تقی علایی شاعر و مدیحه سرا‌ی انقلاب اسلامی و اهل بیت(ع) درباره خاطراتش از ماجرای 15 خرداد 42 گفت و گو شده است.

** نشانی با مضمون تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب
برنامه «نشانی» با مضمون تبیین رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش های صوتی کوتاه و ترکیبی هر شب ساعت 21:50 از شبکه رادیویی ایران تولید و پخش می شود.
این برنامه با بهره گیری از سخنرانی های جدید و به روز معظم له، همچنین تاکیدات ایشان، درمورد موضوعات مختلف مذهبی، اجتماعی،سیاسی، اقتصادی و... ضمن پخش فرازی از سخنان مرتبط، در فضایی ادبی و روایی به ارائه یکی از محورهای مهم و مورد تاکید می پردازد.
نشانی از گروه دانش و اقتصاد رادیو ایران هر شب در بخش های پنج دقیقه ای به قلم مهدی رسولی و کیاناز کاوه با صدای محمد نصرآبادی و تهیه کنندگی کیاناز کاوه تقدیم مخاطبان می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: