انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
دو فیلم مستند مسافر و سفر یک مسافر به کارگردانی عباس کیا رستمی در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می ‌آید.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، در ادامه نمایش فیلم‌های مستند سینماتک خانه هنرمندان ایران، دو فیلم مستند مسافر به کارگردانی عباس کیارستمی و تهیه‌کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مستند سفر یک مسافر به کارگردانی و تهیه‌کنندگی عباس روزبهانی با همکاری انجمن تهیه کنندگان مستند سه‌شنبه 11 خرداد در خانه هنرمندان ایران به نمایش در می‌ آیند.
به گزارش روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، فیلم سینمایی مسافر تهیه شده در کانون پرورش فکری در سال 1353، در شهرستان ملایر به صورت سیاه و سفید توسط عباس کیارستمی ساخته شده است. در فیلم مستند سفر یک مسافر تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حسن دارابی بازیگر فیلم مسافر اینبار رهسپار تهران می‌شود تا عباس کیارستمی را ببینید و فیلمساز مستند با او همراه می‌شود تا بخشی از خاطرات و دغدغه‌های ذهنی او را به تصویر بکشد.
دو فیلم مستند مسافر و سفر یک مسافر سه‌شنبه 11 خرداد ساعت 18 در تالار استاد شهناز خانه هنرمندان ایران به نمایش در می ‌آیند.

**نمایش فیلم هایی از مرتضی ممیز و پرویز کلانتری درموزه هنرهای معاصر تهران
در پنجمین روز از هفته فیلم تماشاخانه کارنامه ،10 فیلم از سال های 1349 تا 1359،با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و فیلم خانه ملی ایران در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: