انتشار: ۱۶:۱۵ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
مدیر شبکه یک سیما گفت: با توجه به صحبت‌های انجام گرفته، ماه رمضان امسال صدای ربنای استاد شجریان هنگام افطار از تلویزیون پخش می‌شود.
 به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، سیدفضل‌الله شریعت‌پناهی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به پخش صدای استاد «محمدرضا شجریان» از تلویزیون در ماه رمضان گفت: هفته گذشته، در جلسه مدیران سیما با ریاست آقای علی‌اصغر پورمحمدی صحبت‌هایی انجام گرفت مبنی بر این که ماه رمضان امسال ربنای استاد شجریان از تلویزیون پخش شود.

شریعت‌پناهی ادامه داد: در آن جلسه تصمیمی مبنی بر این که همه شبکه‌ها ربنا را پخش کنند، یا یک یا چند شبکه خاص، گرفته نشده بود.

او همچنین با اشاره به تغییر معاون سیما و جایگزینی مرتضی میرباقری به جای علی اصغر پورمحمدی، گفت: باید منتظر ماند و دید که نظر معاون جدید سیما چیست اما باتوجه به رابطه نزدیک آقای پورمحمدی و میرباقری به نظر می‌رسد تصمیم آقای میرباقری نیز بر پخش ربنای استاد شجریان از تلویزیون باشد.

مدیر شبکه یک با بیان این که باید منتظر تصمیم قطعی معاون جدید سیما ماند، گفت: من فکر می‌کنم امسال صدای استاد شجریان پخش می‌شود.

شریعت‌پناهی همچنین با اشاره به برنامه‌های رمضانی شبکه یک گفت: شبکه یک در دوره ریاست آقای سرافراز بر صداوسیما برنامه‌ریزی ویژه‌ برنامه‌های ماه رمضان را برای تولیدی‌ها و پخش زنده انجام داده بود اما با حضور آقای عسگری به عنوان رئیس جدید، ایشان ماموریت‌های جدیدی مثل ویژه برنامه‌های افطار به ما داد.

او یادآور شد: 50 درصد برنامه‌های ویژه رمضان شبکه یک تغییر کرده است و ما مترصد برگزاری جلسه‌ای با حضور آقای میرباقری، معاون جدید سیما هستیم تا برنامه‌های قطعی اعلام شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: