انتشار: ۱۶:۳۰ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۵
معاون سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: 30 غرفه برتر نمایشگاه صنایع دستی امسال با حمایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان نماینده کشورمان در نمایشگاه های بین المللی معرفی خواهند شد.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی ، بهمن نامور مطلق معاون افزود: مقرر شده است تا 30 غرفه برتر بیست و ششمین نمایشگاه صنایع دستی که هم اکنون در مصلی تهران در حال برگزاری است با حمایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان نماینده کشورمان در نمایشگاه مطرح بین المللی حاضر شوند.
وی افزود: غرفه های برتر نمایشگاه صنایع دستی امسال در پایان برگزاری نمایشگاه و بر اساس میزان فروش تعیین می شود.
نامور مطلق تصریح کرد: صنعتگرانی که محصولاتی از صنایع دستی تولید می کنند که این کیفیت را دارد تا فروش بالایی را به خود اختصاص دهند، این توانایی را دارند تا به عنوان نماینده شایسته کشورمان در نمایشگاه های بین المللی شناخته شوند.
این مقام مسوول همچنین تصریح کرد: تعداد 20 غرفه که در نمایشگاه سال گذشته به عنوان برترین ها شناخته شده بودند با حمایت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نمایشگاه امسال با نیم بها توانستند که در نمایشگاه امسال شرکت کنند که امسال هم در نظر داریم تعداد 20 غرفه برتر را در نمایشگاه سال آینده با تامین 50درصد هزینه های آنها در نمایشگاه سال آینده حضور پیدا کنند.
به گزارش سازمان میراث فرهنگی، نمایشگاه های صنایع دستی، مسکو روسیه، فلورانس و میلان ایتالیا از جمله نمایشگاه های مطرح بین المللی در حوزه صنایع دستی به شمار می روند که هر ساله نمایندگانی از ایران در آن شرکت می کنند.
بیست و ششمین نمایشگاه صنایع دستی نیز که از پنجم خرداد ماه در محل مصلی بزرگ تهران آغاز شده است تا دوشنبه دهم خرداد از ساعت 10 تا 20 برپاست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: