انتشار: ۱۵:۵۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
شهرداد روحانی در حالی شامگاه 5 خرداد ارکستر سمفونیک تهران را رهبری کرد که نوازندگان به مناسبت روز تولدش او را غافلگیر کردند.
به گزارش خبرنگار سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، رهبر میهمان ارکستر سمفونیک تهران، چوب رهبری‌اش را در تالار وحدت به حرکت درآورد تا ارکستر سمفونیک تهران پس از مدت‌ها حاشیه، اجرای منسجمی را به نمایش بگذارد.

کنسرت مایستری این اجرا بر عهده ارسلان کامکار بود و این در حالی است که این هنرمند در زمان مدیریت هنری علی رهبری با ارکستر سمفونیک تهران خداحافظی و اعلام کرده بود که احساس خستگی می‌کند.

مهیار مرادی نیز تکنواز پیانو این اجرا بود که در بخش اول این کنسرت با همراهی ارکستر قطعاتی از راخمانینف و بتهوون را نواخت.

تنفسی کوتاه مقدمه‌ای بود تا شهرداد روحانی ارکستر را برای اجرای سوییت "بیژن و منیژه" هدایت کند. قطعه "پرنس ایگور" نیز در حالی اجرا شد که گروه کُر به رهبری رازمیک اوحانیان به نوازندگان ارکستر سمفونیک پیوستند.

شهرداد روحانی همچنین خطاب به مصطفی کمال پورتراب که در کنسرت حضور داشت، گفت که قصد دارد قطعه "رقص دایره" اثر زنده یاد سنجری را اجرا کند.

از آنجا که این کنسرت مصادف با شب تولد شهرداد روحانی بود، نوازندگان ارکستر برنامه غافلگیرکننده‌ای برای او داشتند و به صورت هماهنگ قطعه "تولدت مبارک" را برای شهرداد روحانی نواختند.

این کارِ نوازندگان به شدت شهرداد روحانی را تحت تأثیر قرار داد، طوری که او روی صحنه گفت: هیچ گاه این شب را فراموش نخواهم کرد و خوشحالم که در کشور عزیزم این جشن را برایم گرفتند.

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی ١٧ خرداد ماه هم تکرار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: