انتشار: ۰۸:۰۰ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
قائم مقام معاونت سیما،از پخش دو سریال علی البدل و برادر به کارگردانی سیروس مقدم و جواد افشار، در شب های ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: پخش دو سریال برای ماه مبارک رمضان کافی است.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ، رضا پورحسین روز چهارشنبه در حاشیه مراسم رونمایی از محصولات جانبی انیمیشن جوانمردان در جمع خبرنگاران افزود: سریال های «چرخ و فلک» از عزیز الله حمیدنژاد و بهرام عظیم پور و «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده، برای بعد از ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده اند؛ سریال «پادری» ساخته محمدحسین لطیفی هم پایان یافته و ممکن است بعد از این ماه پخش شود.
به گفته وی، توجه بیشتر به کیفی سازی، حرکت از سطح به عمق و اقدام برای تربیت نیروی انسانی کارآمد و انقلابی همانطور که مقام معظم رهبری در حکم خود اشاره کرده بودند؛ از جمله اولویت های صدا و سیما در برنامه های آتی است.
وی همچنین درمورد رابطه صداوسیما و دولت در آینده و در زمینه تزریق بودجه نیز اظهار کرد: رییس جدید صداوسیما در صحبت های خود گفت که ارتباط بیشتر برای حمایت از دولت در دستور کار سازمان است و شخص خود وی نیز به ارتباط بیشتر با دولت کمک می کند.
قائم مقام معاونت سیما درمورد استعفای امیر تاجیک مدیر شبکه مستند نیز گفت: وی استعفا داده است و علی اصغر پورمحمدی استعفای وی را نپذیرفته است، اما اگر روی استعفای خود مصر باشد ممکن است فرد دیگری منصوب شود، اما فعلا هستند.
پورحسین در مورد برنامه هایی که پیش از حضور رییس پیشین صدا و سیما قطع شدند مانند رادیو هفت و از سرگیری پخش این برنامه ها تصریح کرد: این برنامه از شبکه آموزش به شبکه چهار کوچ کرد؛ زیرا با اهداف شبکه همخوانی نداشت ولی این گروه همچنان برنامه سازی می کنند و برنامه صدبرگ را در شبکه چهار دارند.
وی همچنین در مورد ساخت سریال ها به ویژه سریال های فاخر و الف نیز گفت: فکر می کنم سریال های تولید الف ویژه از این به بعد شتاب بیشتری داشته باشد.
محمد سرافراز که آبان 93 با حکم مقام معظم رهبری به ریاست سازمان صداوسیما رسیده بود، اردیبهشت جاری از مقام خود کناره گرفت و عبدالعلی علی عسگری در مراسمی رسمی سه شنبه گذشته (28 اردیبهشت) جایگزین وی شد.
تغییر و تحولات اخیر در این سازمان که دو سال پرفراز و نشیب را طی کرد و رابطه تنها رسانه دیداری و شنیداری کشور با نهاد اجرایی یعنی دولت به سوال مهم پیش روی فعالان عرصه ارتباطات تبدیل شده است.
هر چند علی عسگری در مراسم معارفه خود حمایت قاطع از فعالیت های دولت را از جمله اولویت های سازمان در کنار همکاری با سه قوه و حمایت از خلاقیت در عرصه هنر و ... شمرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: