انتشار: ۰۱:۰۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۵
هیات انتخاب جشنواره فیلم مدافعان حرم از میان 213 مستند رسیده به دبیرخانه جشنواره 24 اثر را انتخاب کردند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره فیلم مدافعان حرم، اعضای هیات انتخاب، 24 مستند را از میان 213 اثر ارسال شده از سوی علاقمندان و فیلمسازان به دبیرخانه جشنواره فیلم مدافعان حرم ارزیابی و انتخاب کردند.
از آثار راه یافته به بخش مسابقه مستند می توان به عارف مسلح ساخته وحید فراهانی، آن سوی دیوار به کارگردانی وحید چاووش، پل ساخته امیر حسین نوروزی، ام الغیاث به کارگردانی مجید ذوالفقاری، آرامش شام ساخته محمدهادی نعمتی، بی جی به کارگردانی وحید فراهانی، پدر عشق پسر ساخته علیرضا باغشنی، خالد و مجتبی به کارگردانی روح الله رفیعی، ابو وهب به کارگردانی حسین پالیزدار، آغازی بر یک پایان ساخته سعید صادقی، بازگرد به کارگردانی ماریا ماوتی، خون و زیتون ساخته مصطفی آقامحمدلو، عزیز بلد به کارگردانی میثم پوررشیدی و محمد صادقی، زندانی ساخته محمدمهدی بهرامی نژاد، ققنوس به کارگردانی جمشید بیات ترکی، ابرها در راهند ساخته محمدعلی فارسی، فرمانده ساخته محمدهادی نعمت الهی و A 157 به کارگردانی بهروز نورانی پور اشاره کرد.
هیات انتخاب آثار این جشنواره در دو بخش کلیپ و مستند را پرویز شیخ طادی، حبیب احمدزاده، یزدان عشیری، سهیل کریمی و سیداحد میکاییل زاده بر عهده داشتند.
این جشنواره به عنوان میزبان تمامی آثار با موضوع مقاومت و دفاع از حرم، دهم خردادماه همزمان با اختتامیه این جشنواره به طور ویژه از فیلم‌های با موضوع شهدای مدافع حرم تجلیل خواهد کرد.
نخستین دوره جشنواره فیلم مدافعان حرم به دبیری حمید یادروج در دو بخش مستند و نماهنگ به همت خبرگزاری فارس و با همکاری موسسه فرهنگی هنری کتیبه نوای فاطمی از هشتم تا دهم خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: