انتشار: ۱۸:۱۵ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
آلبوم موسیقی «دوئل در آینه»، تازه ترین اثر رضا یزدانی، منتشر و روانهٔ بازار موسیقی کشور شد.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ،آهنگسازی و خوانندگی این اثر به عهده یزدانی بوده و قرار است تا پایان زمستان سال گذشته این آلبوم راهی بازار شود، اما با تغییرهایی که این خواننده در آلبوم تازهٔ خود پدید آورد، انتشار آن با تأخیر روبرو شد.
این آلبوم نیز در حال و هوای اثرهای پیشین یزدانی است و از طریق بییپ تونز نیز در دسترس مخاطبان قرار گرفته است. آلبوم «دوئا در آینه»، شانزده قطعه دارد به نام های: «بی غروب»، «برزخ»، «تونل کندوان»، «می ترسم»، «رادیو»، «تاریخ تکراری»، «تحریف تاریخ»، «توریست»، «روزای دلگیر»، «گریم»، «آوانگارد»، «هفتهٔ دلتنگی»، «این روزا»، «رفت که رفت»، «رو به فردا» و «دوئل».
محمد خرمی نژاد، بهروز پایگان، میلاد عادل، بهنام شهرکی، آرش زمانیان، عمران میرزایی و امیر مهرپویا، تنظیم کنندگان این آلبوم هستند. شعر قطعه های این آلبوم را چندین ترانه سرا، از جمله مهدی ایوبی، حسن علیشیری، پدیده نیشابوری و مریم شجاعی سروده‌اند.
آخرین آلبوم رضا یزدانی با نام «نوستالژی» (تصویری)، شهریور ماه سال گذشته راهی بازار شد و آلبوم تازهٔ «دوئل در آینه»، پس از آلبوم‌های «شهر دل»، «پرنده بی پرنده»، «هیس»، «ساعت 25 شب»، «ساعت فراموشی»، «هشت»، «خاطرات مبهم»، «ساعتا خوابن»، «سلول شخصی» و «نوستالژی»، دهمین اثر این خواننده است.
علاقه مندان می توانند برای تهیهٔ آلبوم موسیقی «دوئل در آینه» به صورت نسخهٔ اصلی، به مرکزهای معتبر فروش محصول های فرهنگی و هنری سراسر کشور مراجعه کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: