انتشار: ۰۲:۳۸ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
هنرمندان با پست های اینستاگرامی و تلگرامی از درخشش فروشنده اظهار خوشحالی کردند.
به گزارش سرویس سینما و تئاتر تابناک فرهنگی ؛ در پی اعلام نام شهاب حسینی به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن و همچنین جایزه بهترین فیلمنامه برای اصغر فرهادی برای فیلم فروشنده بسیاری از هنرمندان با پست های اینستاگرامی از این موضوع اظهار خوشحالی کرده و آن را به این فیلم تیریک گفتند. بخشی از این پیام ها را در ادامه می خوانید:

بهرام رادان:

براى کسانی که میخواستند سینما بمیرد و مدام فریاد سینما مرده است سر میدادند، از بارگاه خداوند صبر طلب دارم.امشب شب بزرگى براى سینماى ایران است، نمیدونم از شدت خوشحالى و تپش قلب خواب به چشمانم بیاد یا نه، فقط خوشحالم که فرهیختگان سینماى کشورم با طمأنینه و گامهایى استوار، ثابت کردند که سینما زنده است، براى کسانی که میخواستند سینما بمیرد و مدام فریاد سینما مرده است سر میدادند، از بارگاه خداوند صبر طلب دارم و بقول شهاب عزیز الهى شکر

حسن فتحی:

باز هم شاهکار دیگر و افتخار دیگر از اصغر فرهادی موجی از شادی را بین مردم ایران به راه انداخت و نام سینمای ایران را در جهان پرآوازه کرد. این پیروزی تاریخی را به مردم سرزمینم، اصغر فرهادی عزیز، کارگردان خوش فکر سینمای ایران و شهاب حسینی عزیزم، بازیگری که همیشه در یادها می ماند را تبریک عرض می کنم.

رضا میرکریمی:

اصغر فرهادی و شهاب حسینی عزیز

به نمایندگی از خود و جامعه اصناف سینمایی ایران موفقیت رشک بر انگیز تان را در کسب جوایز پراعتبار جشنواره کن به شما عزیزان و گروه سازنده فیلم افتخار آفرین "فروشنده" تبریک می گویم و روزگاری پر از سربلندی را از خداوند بزرگ برایتان آرزو دارم.

ایرج طهماسب:

تبریک به خودمان و سینما و شهاب حسینی و اصغر فرهادی عزیز

پس از مدت های زیاد حالمان خوب شد...

علی معلم:

تبریک به فرهادی و شهاب..فروشنده درخشید...همانجور که فکر می کردم

الهام پاوه نژاد:

تبریک به آزاد مردانی که بی ادعا و حاشیه گام به گام حرکت کردند تا فتح قله ها.....
تبریک به پریسا بخت آور و پریچهر حسینی عزیزم ، دو بانوی حامی و همراه مردان افتخارآفرین مان....
نوش جان تان این پیروزی که مبارکین بر ما و این سرزمین....

مهناز افشار:

افتخار آفرینی در نام آقای فرهادی تنیده شده ‏اصغر فرهادی برنده جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فیلم کن برای «فروشنده» شد
شهاب حسینی هم نامش را برایمان افتخار آفرین کرد
‏شهاب حسینی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره کن برای بازی در فیلم فروشنده شد

پرویز پرستویی:

آقای اصغر فرهادی عزیز .تبریک تبریک تبریک.خدارو شکر سینمای ایران شمارو داره

مهراب قاسمخانی:

امشب از جوایز جشنواره کن دچار یک جور خوشحالى مضاعفى شدم. خوشحال شدم براى موفقیت اصغر فرهادى، شهاب حسینى و ترانه علیدوستى و بقیه گروهشون به خاطر به دست آوردن این جوایز ارزشمند و همینطور خوشحال شدم از ناراحتى بعضى از دوستان که چشم نداشتن این موفقیت ها رو ببینن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: