انتشار: ۱۴:۵۹ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
در بسته «چه خبر از ستاره‌های موسیقی؟» این بار سراغ اردشیر کامکار، مهدی یراحی، مازیار فلاحی، مهدی احمدوند و علی لهراسبی رفته‌ایم.
به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ؛ در این هفته در بسته چه خبر از ستاره های موسیقی به تازه ترین اخبار هنرمندان این عرصه می پردازیم كه با توجه به نزدیك شدن به ماه مبارك رمضان مهم ترین این رویدادها مربوط به برگزاری كنسرت ها در اقصی نقاط كشور است.

اردشیر كامكار
رپراتور جدیدش را با صدای وحید تاج و حشمت رجب زاده ١٢خرداد ماه در تالار اندیشه های حوزه هنری روی صحنه می برد.این در حالی است كه فرج علیپور(كمانچه)،كامبیز گنجه ای (تمبك)، كامران احمدی (دف)، سیاوش كامكار (سنتور)، نیریز كامكار (تار)، قاسم رحیم زاده (تار)، ترگل خلیقلی (رباب) و سعید نایب محمدی(عود) در این اجرا اردشیر كامكار را همراهی خواهند كرد، قطعات فارسی را وحید تاج و قطعات محلی را هم حشمت رجب زاده اجرا خواهند كرد.
 
مهدی یراحی
یراحی كه قرار بود در ٢٨ اردیبهشت ماه در سالن گلستان رشت كنسرتی را برگزار كند این اجرا به دلایلی لغو شد، این خواننده  ٢خرداد ماه در ماهشهر و ٥خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به روی صحنه خواهد رفت.

مازیار فلاحی
مازیار فلاحی در حالیكه كنسرتهای اصفهان و اهواز را پشت سر گذاشته است و قطعه ی "روزای بی تو" را هم به تازگی منتشر كرده و در حال بازی در فیلم سینمایی "یادم تو را فراموس"علی عطشانی نیز بوده است در ١و٢ خرداد در استان یزد به اجرای برنامه می پردازد.

علی لهراسبی
وی در حال ساخت قطعات جدید و متنوع برای هواداران خود می باشد و در حال برنامه ریزی برای اجرای كنسرت در شهرهای مختلف كشورمان است كه به زودی اعلام خواهد كرد،لهراسبی در ٥ خرداد برای اولین بار در بندرعباس به روی صحنه می رود.

مهدی احمدوند
این خواننده كه به تازگی قطعه "یه ماهه"را با ترانه علی بحرینی ،تنظیم حامد برادران و آهنگسازی خود منتشر كرده است و اجراهای سنندج و برازجان را نیز پشت سر گذاشته در ٢خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به دیدار هواداران خود می رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: