انتشار: ۱۸:۰۳ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
رمان «عشق در تبعید» نوشته بهار طاهر و «عشق در تبعید» نوشته حنیف قریشی و ترجمه نیکی کریمی جزء پرفروش های انتشارات افراز است.
رمان «عشق در تبعید» نوشته بهار طاهر و «عشق در تبعید» نوشته حنیف قریشی و ترجمه نیکی کریمی جزء پرفروش های انتشارات افراز است.

اعظم کیان افراز، مدیر انتشارات افراز در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران بیان کرد: امسال با 800 عنوان کتاب و بیش از 100 عنوان کتاب جدید منتشر شده از این انتشارات به بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران آمدیم.

وی گفت: رمان «عشق در تبعید» نوشته بهار طاهر، «عشق سالهای غم» نوشته حنیف قریشی و ترجمه نیکی کریمی و کتابهای «آخرین انار دنیا»، «مرگ تک فرزند دوم»، «عموی من جمشید»  نوشته بختیار علی و «دورا بودر» نوشته پاتریک مودیانو بیشترین فروش را در نمایشگاه کتاب داشتند.

کیان افراز ضمن اشاره به اینکه بختیارعلی، نویسنده کردی از سوی انتشارات افراز در سال 89 معرفی شده اظهار داشت: حق کپی رایت ،حق واگذاری امتیاز چاپ آثار نویسنده است که به طور قانونی در ایران نداریم. ناشران خارجی آثارشان را با حق کپی رایت به ناشر می دهد و بختیار علی آثاری را با حق کپی رایت در آورده است.

وی ادامه داد: کتاب آخرین انار دنیا نوشته بختیار علی به چاپ هفتم رسیده و آخرین آثار این نویسنده «مرگ تک فرزند دوم» و «عموی من جمشید» است.

کیان افراز بیان کرد: در سال 89 پاتریک مودیانو نویسنده ای فرانسوی را این انتشارات معرفی و کتاب «خیابان های بوتیک خاموش» او را منتشر کرد. همچنین «محله گمشده» و «سفرهای ماه عسل» از سوی این انتشارات منتشر شد که این نویسنده در سال 2014 توانست جایزه نوبل ادبیات را کسب کند، او بعد از گرفتن جایزه نوبل این انتشارات کتاب «دورا بودر» و «برای اینکه در محله گم نشوی» منتشر کرد.

مدیر انتشارات افراز تصریح کرد: این انتشارات با  800 عنوان کتاب، باید بیشتر از 21 مترمتراژ غرفه  می دادند.

وی گفت: با همکاری خانه کتاب انتشارات فراز در سالن کتاب و هنر از آثار جدید با حضور نویسنده اثر رونمایی کتاب برگزار می کند. پیش از این نیز جشن امضای کتاب‌های «سلطان فیل گردن» داریوش ارجمند، کتاب «تماشاخانه تهران به روایت داریوش اسدزاده» اثر غلامحسین دولت‌آبادی و اعظم کیان‌افراز و کتاب «قاتل بی‌رحم و سه مونولوگ همراه» مسعود رایگان  در قالب همین برنامه با همکاری انتشارات افراز برگزار شده است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 16 تا 26 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: