انتشار: ۱۸:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی ملل متحد گفت: سازمان جهانی جهانگردی ملل متحد نتایج به دست آمده در ششمین نشست راه ابریشم در ارومیه را بسیار مطلوب ارزیابی کرده است.
به گزارش سرویس میراث فرهنگی و گردشگری تابناک فرهنگی ، طالب الرفاعی با ارسال نامه ای از معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی به خاطر میزبانی شایسته ششمین برنامه نشست کاری راه ابریشم قدردانی کرده و افزوده است: در این اجلاس یک مرحله مهم و برجسته در زمینه توسعه برنامه کاری راه ابریشم سازمان جهانی جهانگردی ملل متحد در سال 2016 و 2017 رقم خورد.
در نامه الرفاعی که نسخه ای از آن توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در اختیار خبرگزاری ایرنا در ارومیه قرار گرفت، آمده است: در ششمین نشست برنامه کاری راه ابریشم 2016 در ارومیه، ظرفیت های فرهنگی و گردشگری استان آذربایجان غربی به عنوان تقاطع تمدنها به خوبی نشان داده شد.
وی در این نامه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران تعهد خود را نسبت به توسعه گردشگری راه ابریشم و همکاری های بین المللی با 33 کشور عضو برنامه راه ابریشم به نحو مطلوب نشان داده و ما مشتاقانه مایل به همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت بالا بردن و نشان دادن ایران به عنوان مقصد راه ابریشم هستیم.
دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد همچنین در این نامه گفته است: از همه تلاش ها و زحمت هایی که موجب شد تا این اجلاس به نحو بسیار شایسته ای برگزار شود تا میهمانان ما با خاطره ای زیبا از مهمان نوازی ایرانیان، به کشورشان بازگردند، سپاسگذارم.
ششمین نشست برنامه کاری راه ابریشم 2016 سازمان جهانی جهانگردی ملل متحد از تاریخ سوم تا ششم اردیبهشت ماه سال 1395 با حضور نمایندگان بیش از 30 کشور عضو برنامه کاری جاده ابریشم به میزبانی استان آذربایجان غربی برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: