انتشار: ۱۴:۴۵ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵
«آنجلینا جولی» بازیگر و کارگردان هالیوودی از سیاست‌های دولت آمریکا در قبال بحران مهاجرت و همچنین «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد.
 به گزارش تابناک فرهنگی ، «آنجلینا جولی» که علاوه بر فعالیت در عرصه سینما فرستاده ویژه آژانس پناهندگان سازمان ملل است، عملکرد دولت آمریکا در موضوع بحران جهانی پناهندگی و همچنین اظهارات نژادپرستانه «دونالد ترامپ» را هدف گرفت.

این بازیگر آمریکایی ضمن ابراز نگرانی از اینکه کشورها به جای همکاری در حل چالش‌های جهانی به شکل فزآینده‌ای به سمت و سوی سیاست‌های انزواگرایانه بروند گفت: از عکس‌العمل کشورم در قبال این شرایط بسیار بسیار ناامید شدم.

«جولی» که در جریان یک کنفرانس پیرامون مسأله مهاجرت در لندن صحبت می‌کرد با اشاره به اظهار نظر «دونالد ترامپ» مبنی بر جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا با توجه حملات تروریستی اخیر گفت: از نظر من آمریکا بر مبنای افراد مختلف از سراسر جهان بنا نهاده شده که برای آزادی بویژه آزادی مذهب به این جا آمدند و شنیدن این جملات از کسی که می‌خواهد رئیس جمهور آمریکا شود، بسیار سخت است./ایسنا

وی همچنین نسبت به مهاجرت کنترل نشده ابراز نگرانی کرد و گفت: این امر موجب شده افرادی که بر سیاست‌های ترس و جدایی دامن می‌زنند، مشروعیت دروغینی کسب کنند.

به گزارش ورایتی، «آنجلینا جولی» در پایان اظهار کرد :کشورها باید برای رسیدگی به وضعیت 60 میلیون بی‌خانمان همکاری کنند و یک سیستم منظم و هماهنگ برای پرداختن به موضوع پناهندگان و مهاجران ایجاد شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: