انتشار: ۱۸:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
نمایش زن بر اساس نمایشنامه عروسی خون و به کارگردانی مجید بشکال در اولین اجرای خود به به کوروش زارعی تقدیم شد.
به گزارش سرویس سینما وتئاتر تابناک  فرهنگی ، نمایش زن بر اساس نمایشنامه عروسی خون و به کارگردانی مجید بشکال از 26 اردیبهشت به مدت 4 روز در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.
این نمایش با بازی فتحیه بقایی، راضیه ذاکری، مجید جمشیدی، مرتضی شنبه نیا، مجید بشکال هر روزه ساعت 19 در سالن قشقایی مجموعه تئاتر شهر در قالب طرح مطالعات اجرایی قشقایی روی صحنه می رود.
کوروش زارعی رئیس مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، پریسا مقتدی و علی اصغر دشتی از مهمانان اولین روز اجرای این نمایش بودند . این نمایش با دراماتورژی مجید بشکال و آهنگسازی امین باصره با دستمایه قراردادن آئین ها و افسانه های استان هرمزگان و تکنیک تئاتر عروسکی اجرا می گردد.
برگزاری پنج نشست پژوهشی ، دو کارگاه آموزشی ، سه نمایش کوتاه، دو نمایش بلند، نمایشگاه عکس تئاتر و نمایشگاه برقع از سایر برنامه های این پروژه هستند که هر روزه از ساعت 12 ظهر لغایت 20 شب در سالن قشقایی برای بازدید و حضور عموم علاقمندان برقرار خواهند بود .
این نمایش بخشی از پروژه ملی " تئاتر را باید به آتش کشید" است که به عنوان یکی از دوازده پروژه برگزیده مرکز مطالعات اجرا قشقایی از تاریخ 26 اردیبهشت تا 11 خرداد ماه سال جاری در مجموعه تئاتر شهر در حال اجرا می باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: