انتشار: ۱۶:۵۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی، انتصاب عبدالعلی علی عسگری از سوی مقام معظم رهبری به ریاست سازمان صدا وسیما را به وی تبریک گفت.
به گزارش سرویس سنما و تئاتر تابناک فرهنگی به نقل  از دفتر ویژه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، در متن پیام تبریک سردار سرلشکر بسیجی سیدحسن آقایی فیروزآبادی که روز دوشنبه انتشار یافته، آمده است: با حمد و ستایش خداوند سبحان با احترام انتصاب شایسته جنابعالی را به ریاست سازمان صدا وسیما صمیمانه به حضورتان تبریک عرض می‌نمایم.
«امیدوارم با مدد از سرمایه‌ علم و تجارب ارزنده خود و عشق و ارادتی که به اسلام عزیز، انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) دارید در حفظ وحدت امت در عصر بیداری اسلامی موفق و پیروز باشید.»
رئیس ستاد کل نیروی مسلح در این پیام تصریح می کند: توفیقات بیش از پیش شما را در هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه همراه با مدیران مومن و انقلابی تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم امام زمان علیه السلام، عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حق آن حضرت، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ‌ای عزیز خواستارم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه 22 اردیبهشت ماه با پذیرش استعفای محمد سرافراز، عبدالعلی علی عسگری را به عنوان رئیس جدید سازمان صدا وسیما منصوب کردند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: