انتشار: ۲۲:۲۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
هر هفته روزهای جمعه داغ‌ترین و تازه‌ترین اخبار و رویدادهای مربوط به ستاره‌های عرصه موسیقی را منعکس می‌کند.

بسته خبری «چه خبر از ستاره‌های موسیقی؟» هر هفته روزهای جمعه داغ‌ترین و تازه‌ترین اخبار و رویدادهای مربوط به ستاره‌های عرصه موسیقی را منعکس می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بسته خبری "چه خبر از ستاره های موسیقی" این هفته به سراغ داغترین و تازه ترین اخبار و رویدادهای مربوط به رضا یزدانی،علی عبدالمالكی،بنیامین بهادری،علیرضا روزگار و میثم ابراهیمی رفته ایم.  
 
رضا یزدانی و آلبوم دوئل در آینه
رضا یزدانی كه این روزها از كاور آلبوم جدید خود به نام دوئل در آینه رونمایی كرده است و اولین تیزر این آلبوم را نیز منتشر كرده ،قرار است كه ١٠ روز قبل از كنسرت خود در تهران آلبوم را روانه بازار كند تا هوادارانش تمامی قطعات را گوش دهند.كنسرت تهران وی در ١١ خرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار خواهد شد كه این اولین اجرا این خواننده در سال ٩٥ نیز است.
 
علی عبدالمالكی در حال ساخت قطعه جدید   
علی عبدالمالكی این روزها درگیر ساخت قطعه ای جدید و به قول خودش یك كار فوق العاده احساسی و عاشقانه است .این خواننده در ٢٠ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و ٢٣ اردیبهشت در خراسان رضوی برای اولین بار و به سرپرستی انوشیروان تقوی به روی صحنه خواهد رفت.  
   
علیرضا روزگار و اولین كنسرت رسمی او
علیرضا روزگار كه مدتی پیش آلبوم فنجون برعكس را روانه بازار موسیقی كرده است در حال آماده سازی خود و گروهش برای اولین اجرا در تهران است،وی قرار است كه در ٢٧ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برای اولین بار به اجرای برنامه بپردازد و قطعاتی از آلبوم جدید و قطعه هایی خاطرانگیز دیگری را برای هوادارانش بخواند.  
 
بنیامین بهادری و تور كنسرت اروپا  
بنیامین بهادری خواننده پاپ كشورمان كه بعد از آلبوم ٩٤ خود درگیر پروژه فیلم سینمایی سلام بمبئی بود بعد از اتمام این فیلمبرداری در اردیبهشت اجراهایی داشته وخواهد داشت ، در ١٩و ٢٣ اردیبهشت به ترتیب در ساهرود و تهران به روی صحنه خواهد رفت . وی نیز به همراه محمدعلیزاده،شهرام شكوهی،محمد اصفهانی برای اجرای برنامه ای در ٢٤ و ٢٥ اردیبهشت به سوئد و آلمان سفر خواهند كرد.  
 
میثم ابراهیمی و كنسرت تهران   
میثم ابراهیمی كه آخرین قطعه ای كه به تازگی از او منتشر شده "ستاره بارون" نام دارد،قرار است در ٨ خرداد در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میلاد به دیدار هوادارانش برود و قطعه هایی از جمله تگرگ و ستاره بارون را اجرا كند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: