انتشار: ۲۳:۴۲ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
شاهرخ نوازنده ای بود که سازش از وجودش جدا نبود

درگذشت شاهرخ پورمیامین نوازنده موسیقی

شخصیت بسیار دوست داشتنی این هنرمند بود که ضایعه درگذشت او را برای نزدیکانش دردناک تر می کند

شاهرخ پورمیامین نوازنده موسیقی درگذشت.

به گزارش سرویس موسیقی تابناک فرهنگی ، علیرضا ایرانی نژاد از دوستان نزدیک شاهرخ پورمیامین و عکاس اختصاصی او دردهه های هفتاد و هشتاد در گفتگو یی با تایید این خبر گفت: شاهرخ مدت یک سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کرد و پزشکان ملاقات با او را ممنوع کرده بودند.متاسفم که نشد در این روزهای آخر او را ببینیم.

وی افزود: مرگ او ضربه بزرگی به نوازندگی گیتار الکتریک کشور زده است. شاهرخ توانمندی منحصر به فردی در صداسازی گیتار داشت و این نقطه قوت هر هنرمندی بود که با او به استودیو برود. او همچنین دربداهه نوازی بسیار متبحربود.

ایرانی نژاد درباره شخصیت فردی پورمیامین نیز گفت:از همه مهمتر شخصیت بسیار دوست داشتنی این هنرمند بود که ضایعه درگذشت او را برای نزدیکانش دردناک تر می کند.

وی درباره اجراهای پورمیامین نیز اظهار کرد: دوتا از بهترین سولوهای گیتارالکتریک تاریخ موسیقی پاپ را در کارهای علیرضا عصار (زیرباران و این حال من بی توست)اجرا کرده است، همچنین کار تنظیم بعضی آلبوم های فرمان فتحعلیان را نیز برعهده داشت. او حس نوازندگی را خیلی خوب القا می کرد . از دیگر کارهای شاخص او سولو روی ترانه گل گلدون تنظیم فریدون شهبازیان در کنسرت محمد اصفهانی است. او با خوانندگان مطرحی چون محمد اصفهانی، فرمان فتحعلیان، علیرضا عصار و محسن چاوشی همکاری داشته است.

او درپایان اظهار داشت:شاهرخ سوژه بهترین عکسها و بهترین سوژه عکسهای من و هر عکاس دیگری بود که از پشت دریچه دوربین بدنبال حس ناب نوازندگی میگشت.شاهرخ نوازنده ای بود که سازش از وجودش جدا نبود.به جاست این ضایعه اسفبار را به خانواده شاهرخ و برادرش شهرام تسلیت بگوییم.
منبع : ایسکانیوز


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر: